Jan1984 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Går det ann å laste ned patch`n en stand ? jeg får ikke lastet ned patch`n på normal måte. Når jeg trykker på Reset knappen i spillet så kommer jeg ut til windows og Blizzard Updater starter, det står da: waiting for the game to close. men spillet er slått av og når jeg restarter pc`n å går inn på WoW mappa mi, så starter jeg BNUpdate da står det: there is no patch file to apply. så please kan noen komme med en download link til patch`n v2.1 Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Du burde se litt i de andre trådene om du finner noe svar EDIT: *dustemegpostetbanning* Endret 25. februar 2005 av Janne_blondie Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Janne_blondie, ta å ro deg ned. Dette er eit forum, ikkje ein plass der du skal få ut din personlige aggresjon. Moderatorene burde merke seg din oppførsel, den er totalt upassende. Her kommer folk for å få hjelp, ikkje for å høre på ditt ****preik.... Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Grunnen til at jeg lager ny tråd er forde det du skrev hjalp meg ingenting, den linken din ledet meg bare til google å der har jeg vært før i dag å søkt Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hadde tenkt til å ta edit, men Lancelott, det var ikke vondt ment eller noe sånt.. Ble bare litt oppgitt.. Unnskyld Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 No problem Girl, apology accepted Men vet du om ett sted hvor jeg kan laste ned patch`n ? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Del 1: Beklager Fikk den av søsteren min.. Hun er ikke hjemme. Men som unnskyldning skal jeg ringe og sjekke =) brb del 2: hun husker ikke hvor hun fant den.. Men lover å sende PM hvis jeg finner det ut Endret 25. februar 2005 av Janne_blondie Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kan lastes ned som torrent fra diverse sider. Mener ihvertfall å ha sett det. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Synd det da, for bare håpe du finner det ut. Takk for at du bryr deg Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det skulle bare mangle Men har ikke blizzard lagt den ut da? Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Det har de sikkert men jeg har ikke greid å finne noe hos dem Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.google.com/search?hl=no&q=world...%B8k&lr=lang_no kansje du finner noe der, men det står "english klient" Betyr det at du må ha en norsk en? har ikke peil jeg Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Neida, vi bruker english klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå