Gå til innhold

Overføre mp3 til D500

Voivoi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaring med kabel, men om du bruker bluetooth er det like enkelt å kopiere filer over på mobilen som til en hvilken som helst katalog på pc'en.

Hvis du går inn på på www.samsungmobile.com så bør du klare å finne Easy Studio på egen hånd.

Lenke til kommentar

Easy Studi ver 2.0

Der var ihvertfall programmet, for de som ikke finner det.

Ligger forøvrig på samsung.se under support og videre på mjukvare.

Første gangen jeg benyttet meg av det måtte jeg åpne den riktige porten for programmet ihvertfall, men hvordan jeg gjorde dette husker jeg ikke.

Andre gangen la jeg bare inn WIDCOMM-driverne for min bluetooth adapter og så fungerte det tvert.

Lenke til kommentar

Bytta inn kabelen med blåtann dongle, så no fekk eg det til...men bruker ikkje Easy Studio...har ikkje bruk for det, klarer fiiint å laste inn videoklipp og mp3 uten ! Takk til alle som engasjerte seg uansett !

Mvh. Vidar

Lenke til kommentar

Synes det tar grådig lang tid med Bluetooth. Noen formeninger om dette? Er det min blåtann som er veldig treg. bruker en D-link DBT-120 blåtanndongle.

Å kopiere 50mb tar jo fort laaaang tid. Kanskje kabel vil virke bedre? eller raskere blåtann om det er mulig?

Lenke til kommentar
Synes det tar grådig lang tid med Bluetooth. Noen formeninger om dette? Er det min blåtann som er veldig treg. bruker en D-link DBT-120 blåtanndongle.

Å kopiere 50mb tar jo fort laaaang tid. Kanskje kabel vil virke bedre? eller raskere blåtann om det er mulig?

jeg har samme, og det tar også lang tid.

kabel vil hjelpe.

Lenke til kommentar

Kjøpte først kabel eg, men fekk den ikkje til å fungera...så eg bytta den i ein bluetooth dongle. Den kosta faktisk 100 kr meir enn kabelen...men den fungerte hvertfall, så eg holder meg til den. Går ganske treigt, er sant det...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Easy studio har jo bare tilkobling for com 1, 2 og 3. ikke noe blåtann under setup.

Programmet viser bare "offline" selv om blåtann virker gjennom vidcom filbehandlingen. Noen som ser løsningen på å få blåtann og easystudio til å virke sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...