Skogslik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 er thermaltake armor bra?? har den tempraturmåler i front? lcd skjerm. Dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5730 ka synes dere??? eller skall eg kjøpe tsunami?? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg er ikke særlig fan av utseendet på armor... ...men jeg er derimot tsunami-fanboy! Går du for dette vil du definitivt ikke angre...det er litt trangt inni, og har litt bråkete vifter.(bruker viftestyring selv), men er ellers et glitrende kabinett! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har nok ikke temperaturmåler i front nei http://www.thermaltake.com/xaserCase/armor...s/va8000bws.htm Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det er et greit kabinett tror jeg, men ville heller gått for tsunami. Det er et sykt kult kabinett som vekker oppsikt! Endret 25. februar 2005 av tomasmoen92 Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes thermaltake armor er det fineste kabinettet de har laget skal kjøpe det selv. Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det blir jo mye smak og behag dette da, gå for det hjerte ditt stemmer for, thermaltake er i hvertfall et bra merke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 thermaltake tsunami har vell ikkje vindu. eller har det?? ka er det som er så bra med tsunami?? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 tsunami kommer både med og uten vindu... selv liker jeg utseendet...flott lakk, fine leds i front, pent vindu, kul dør i front osv... i tillegg er det gode løsninger...skrueløs feste av cd-rom'er og tilleggskort og vibrasjonsdempere på disker blandt annet! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 du kan få Tsunami med og uten vindu.... Armor er et sykt kult kabinett! Men har du sett Shark kabinette til Tt? har det selv og er meget fornøgd med det, koster litt mindre en Armor også! Shark silver Shark black Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Shark er drit fint det men armor ser bedre ut synes jeg. armor har mange smarte løsninger og virker det som så vist du har rådt til armor ville jeg kjøpt det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 personlig synes jeg at tsunami ser myye bedre ut... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ville nok heller sagd opp et tre i hagen å spikra sammen et kabinett enn å kjøpe Armor... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det var jo akkurat en akkurat lik tråd som dette. Denne blir stengt snart uansett. Kjøp Tsunami heller. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Personlig synes jeg det er ufattelig stygt, det er styggere enn et grisekadaver, skam dere som liker det! Kjempestygt er det, det er veldig, kjempe, esktremt, drit stygt! Det er vemmelig! Hadde ikke betalt 400 for det! Eneste thermaltake som ikke er æsj og bæsj er tsunami og soprano, som ikke er kjempefine men ok. edit: Hadde kansje kjøpt det for 400 alikevel, for å bruke materialet til å lage hjemmelaga kabinett. Endret 25. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Synes det er utrolig fint Skal kjøpe det selv. Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 synnes det er fint jeg, derfor jeg kjøpte det Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 er thermaltake armor bra?? har den tempraturmåler i front? lcd skjerm. Dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5730 ka synes dere??? eller skall eg kjøpe tsunami?? Armor er fet! Tsunami er stygg! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 eg kjøper Armor. det ser mye kulere ut. Armor er best!!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har den tempraturmåler i front? lcd skjerm. Nei, det har den ikke, men det er jo bare å kjøpe en av Disse Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 kor mangen vifter følger med??? må du åpne fronten for og opne dvd brenneren?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå