Gå til innhold

Grim Fandango

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å spille Grim Fandango, og tror jeg kommer med et ganske håpløst spørsmål...

Uansett: Jeg er helt på begynnelsen, jeg har bare klart å komme meg ut med bilen og tilbake. Sjefen har sagt at jeg mister jobben hvis jeg ikke skaffer noen bra klienter. Jeg har ødelagt postsystemet og fått reparatøren til å la døra dit stå åpen, men kommer altså ikke videre derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, cirka 3 år siden jeg spillte det sist.. (Når kom det ut?)

Hvis jeg husker riktig: Du må skaffe en kortstokk som jeg tror du finner på ditt eget kontor. Deretter må du stemple det i hullemaskinen til "sekretæren" som da sier "Marking cards, eh hva-faen-het-hovedpersonen-da"

Da kan du dytte kortet inn i postmaskinen og du får lese en meget avslørende post.

Men, IKKE bruk walktroughs. Sitt heller fast i en uke enn å bruke de. Du angrer på det senere, bare tenk litt nytt og sånt. Jeg synes Grim Fandango var skikkelig vanskelig så ikke frustrer hvis du sitter fast.

Hva het hovedpersonen???

Edit: Manny! var det, men hva var etternavnet da? calamera eller noe lignende.

Vil bare legge til to ting, spillet var jo søren meg fra 98. Dvs at jeg husket ting fra et spill jeg spillte for 4 år siden, og grunnen til at jeg husker det er at jeg sto jo fast som **** hele tiden :smile:

Lenge leve Lucasarts!

Hilsen en som har spillt igjennom Monkey island serien, police quest serien, grim fandango, toonstruck, spacequest 1, og Day of the tentacle (++)

Men je hakke spillt Full Throtle og nå som det kommer en 2'er så får jeg vel begynne

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-06-24 19:44 ]

Lenke til kommentar

Ja, er enig der. Bruk bare walkthrough når det er høyst nødvendig. Eneste grunnen til at jeg linket til en walkthrough er at jeg ikke hukset hva man skulle gjøre. Har spilt det selv en gang for et par år siden.

Jeg måtte desverre ty til walktrough for å komme forbi noen "puzzles", men spilte 98% av spillet uten noen form for hjelp. Jeg er selv Adventure-fan og Grim Fandango scorer høyt på min liste over de beste Adventure spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...