Gå til innhold

Useriøs nettbutikk eller?

Anbefalte innlegg

Hei, har en sak jeg lurer på om none andre har noen svar eller opplevelse fra:

Kjøpte et minnekort fra www.it24.no i oktober, og så ble det noe feil på minnekortet som gjorde at jeg skulle reklamere på dette. Ringe til oppgitte tlf-nummer på siden for 3 uker siden og vi ble enige om at jeg skulle sende inn minnekortet, kvittering samt beskrivelse av reklamasjonen så skulle jeg få et nytt et.

Har som sagt gått 3 uker nå, og det er ikke all verden, men igår tenkte jeg å prøve å ringe dem, bare for å høre hvos lang behandlingstiden var, og da når jeg ringte samme mobilnummer som sist, fikk jeg bare mobilsvar og at jeg kunne legge igjen nummer. Det gjorde jeg, men ingen ringte tilbake, ringte tilbake igjen idag, og gjorde det samme, men ingen svar.

Nå begynner jeg å lure på om dette er useriøst, eller at de kanskje sliter med dårlig økonomi og derfor ikke gidder svare på henvendselser? Har hvertfall en veldig dårlig følelse på at jeg blir å få et nytt minnekort i posten.

Noen som har noen lignende opplevelser fra www.it24.no eller lignende, evt vet hva jeg kan gjøre?

Håper noen har noen tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Morten

Først av alt: Håper du ikke sendte inn den orginale kvitteringen, men at du tok en kopi og sendte denne? Hvis ikke så sitter du ikke igjen med noe bevis på at du har sendt inn kortet.

Når det er sagt så er 3 uker mye, så jeg synes du har vært særdeles tålmodig. Jeg har selv kjøpt et minnekort av It24, og var først skeptisk. Mest fordi jeg synes hele siden deres virker noe utdatert og uproff både med layout og generelt hvordan alt er lagt opp (Hvilken seriøs butikk lager referanser og lager et fargekart av såkalte fornøyde kunder med full e-post adresse??).

Mitt forslag er at du slutter å være tålmodig. Det er bare å fortsette og ringe og sende e-post. Når du får kontakt så vær bestemt og påpek at det nå har gått over 3 uker og at et erstatningskort burde vært sent for lenge siden.

Du er iallfall en erfaring rikere, og neste gang velger du kanskje en nettbutikk som er litt dyrere, men som behandler deg som en god kunde. De lever tross alt av deg og meg.

Henning

Endret av Funkypapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...