Gå til innhold

toshiba vs acer

Anbefalte innlegg

Halvveis til 2010? :!:

Hva er egentlig så viktig med at skjermen er så blank og at du kan speile deg på en? Noen liker det, og noen klager på at de kan være for blanke. Selv foretrekker jeg en vanlig skjerm som ikke er så blank og shiny. Men det jeg reagerte på var at du sa at pcer som ikke har brightview/diamondview har dårlig innfallsvinkel, noe som er helt feil. Bare fordi en skjerm ikke har brightview/diamondview, betyr ikke at den er dårligere.

jeg sier bare at disse skralle masse produserte PC'ene har KJEDELIGE VANDELIGE skjermer. verken mer eller mindre. er du en kjedelig kar, ja så kjøp kjedelige skjermer, for all del. jeg kunne ikke gitt mer f. jeg er bare ute etter skjermer med litt mer kvalitet. værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mener altså at jeg er en kjedelig kar fordi jeg syns det er ålreit med en ikke glinsende skjerm? Og du er da super kul fordi du vil ha en som glinser osv? Ja, det gir jo mening til tusen det. Jada.

Forresten, alle bærbare er masseproduserte. Det gjelder HP, Fujitsu Siemens, Packard Bell osv. Du er på bærtur nå mener jeg. Bare fordi en skjerm glinser betyr ikke at den har bedre kvalitet enn andre skjermer. Men det har jo du ikke skjønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...