Gå til innhold

toshiba vs acer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. gå for Toshiba .. Har selv Acer og er ikke helt fornøyd. En venn av meg har også Acer og har hatt svært mye problemer med sin maskin siden han kjøpte den for vel 2 år siden. Min er nyere, men går likevel tregere enn hans.. merkelig nok....

Nei, gå for toshiba, de kan det med å lage gode bærbare.

Lenke til kommentar

Fra min erfaring:

Acer er svært raske mobiler, men kvalitetsmessig er de ikke så svært gode.

Har hatt fks. en 382 og 803 i den senere tiden, 803 har fått brekt plast listen rundt skjermen en gang da den ble åpnet... Sier litt.

Nå eier jeg en IBM og den kan ikke sammenlignes en gang. Blir som å stille en Citroen 2CV ved en tanks...

(382'en er kanskje litt raskere, men det er andre kvaliteter som teller når man skal ha bærbar)

Toshiba er litt bedre på dette, men ikke raske. Har ikke så mye erfaring fra Toshiba i den senere tid, så kan ikke svare på dette noe særlig.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Har hatt min toshiba satelitte m30 pro siden august nå, og jeg er SVÆRT fornøyd :) har ikke hatt noen som helst problemer, og alt er fryd og gammen =) Hvilken prisklasse er det du leter i da ?

tenkte og ha meg en helt vandelig pc, ikke noe super,men den de selger på elkjøp med PM 1,6 512 MB ram og ATI 9700 64 MB høres jo veldig kurant ut til prisen av 11999 eller hva syns dere?

Lenke til kommentar
Har hatt min toshiba satelitte m30 pro siden august nå, og jeg er SVÆRT fornøyd :) har ikke hatt noen som helst problemer, og alt er fryd og gammen =) Hvilken prisklasse er det du leter i da ?

tenkte og ha meg en helt vandelig pc, ikke noe super,men den de selger på elkjøp med PM 1,6 512 MB ram og ATI 9700 64 MB høres jo veldig kurant ut til prisen av 11999 eller hva syns dere?

Hvis du ikke er så nøye på at det må være enten Acer eller Toshiba kan du jo få en bedre pc til samme pris eller litt billigere hos Netshop...bedre grafikkort og raskere prossessor blant annet.

Lenke til kommentar

Akkurat den toshiba maskinen kjenner jeg ikke til for å være ærlig, hvorfor ikke gå til elkjøp og teste den selv ? :) Ville også ha lest noen tester for å se om det er noen kjente problemer med den, men ut i fra spesifikasjonen virker det som en ok maskin. Har ikke lest spesifikasjonene men regner med at den har integrert trådløst nettverk ?

Endret av haingodegamle
Lenke til kommentar

i værtfal ikke kjøp toshiba, fikk en i dag, og det er den strørste dritten jeg har vært borte i, fikk en tecra m2 av hjelpemidel sentralen, den er knapt verd bensinen jeg brukte for og hente den, muspekeren er helt bak måll, maskinen blir ubehagelig varm, tastaturet er helt bak mål og oppløsningen er meget lav...

og ellers så virker maskinen dårlig samen skrudd / dårlig plast....

takke meg til elitegrupen min som dessvere ble stjålet...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er så nøye på at det må være enten Acer eller Toshiba kan du jo få en bedre pc til samme pris eller litt billigere hos Netshop...bedre grafikkort og raskere prossessor blant annet.

nei takk.. vis det er aopen1557 du mener så kvier jeg meg for og kjøpe den maskinen.. eller cl 56.. for det første så er skjermkvaliteten dårlig. og maskinen ser VELDIG skrall ut, ser masser produsert ut samt at den ikke ser noe fin ut i det hele tatt. bare min mening da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

nei takk.. vis det er aopen1557 du mener så kvier jeg meg for og kjøpe den maskinen.. eller cl 56.. for det første så er skjermkvaliteten dårlig. og maskinen ser VELDIG skrall ut, ser masser produsert ut samt at den ikke ser noe fin ut i det hele tatt. bare min mening da.

Dårlig skjermkvalitet. Hva er det du snakker om egentlig?

Lenke til kommentar

Dårlig skjermkvalitet. Hva er det du snakker om egentlig?

kanskje ikke dårlig, men kjedelig gamle vandelige.. hp har foreksempel diamondview.. dell har et av markets beste skjermer.. osv.. de masse produserte har vandelige kjedelige skjermer med dårlig infallsvinkel.

Lenke til kommentar

HP har brightview, mens Packard Bell har diamondview. :)

Masse produserte har vanlige kjedelige skjermer sier du? Dårlig innfallsvinkel? Jaha. Har du testet mange bærbare du da? Ikke alle Packard Bell pcene har diamondview, ikke alle HP pcene har brightview heller. Test gjerne flere modeller og merker før du braser ut med noe sånt.

Lenke til kommentar
HP har brightview, mens Packard Bell har diamondview. :)

Masse produserte har vanlige kjedelige skjermer sier du? Dårlig innfallsvinkel? Jaha. Har du testet mange bærbare du da? Ikke alle Packard Bell pcene har diamondview, ikke alle HP pcene har brightview heller. Test gjerne flere modeller og merker før du braser ut med noe sånt.

jeg har vært og sett på både cl 65 og aopen.. jeg sier ikke at de suger.. jeg mener bare at de er kjipe og helt regular.. kunne kanskje vært noe og åpne øya for på 90 tallet.. men vi er halveis til 2010....

Endret av janern21
Lenke til kommentar

Halvveis til 2010? :!:

Hva er egentlig så viktig med at skjermen er så blank og at du kan speile deg på en? Noen liker det, og noen klager på at de kan være for blanke. Selv foretrekker jeg en vanlig skjerm som ikke er så blank og shiny. Men det jeg reagerte på var at du sa at pcer som ikke har brightview/diamondview har dårlig innfallsvinkel, noe som er helt feil. Bare fordi en skjerm ikke har brightview/diamondview, betyr ikke at den er dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...