Skrue Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror ikke det er noe problem, men man kan jo trenge en del silokon når/hvis man skal sette den isammen igjen. Kanskje, om man klarer å finne / reparere feilen. Men ikke overse en vesentlig ting da: I de fleste sammenheng er det jo minst ett års garanti på slike ting, og den går jo garantert føyka om man forsøker seg for "egen regning". Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror ikke det er noe problem, men man kan jo trenge en del silokon når/hvis man skal sette den isammen igjen. Kanskje, om man klarer å finne / reparere feilen. Men ikke overse en vesentlig ting da: I de fleste sammenheng er det jo minst ett års garanti på slike ting, og den går jo garantert føyka om man forsøker seg for "egen regning". Ja, men det er ikke alle som gidder å sende den tilbake igjen. Jeg kommer ikke til å gjøre det om min ryker. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nå har pumpe nr. 2 røket hos meg, og jeg sitter og venter på ny. Skrev at jeg ville ha annet merke i retur, men jeg har ikke fått beskjed om å betale noe, så jeg tipper jeg får samme typen Tipper den holder 1-2 uker..... (pumpe med silikontopp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå