TanglewoodD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hæ ? Hvis du vraker feks. skjermkortet da, med BW, så tror jeg ikke du får nytt bw sett nei.. Men det ska jo egentlig klare og dekke, hvis det er en feil med varen, ikke du som har mekka feil. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 dere som fikk defekt (etter hvert?) pumpe, var det 2700rpm utgaven eller 2200rpm? (2200rpm er den med silikon-tropp på toppen) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg har en BW pumpe som går ca 2700rpms den har ikke noenting på toppen. kun 2 påfyllnippler framme å inn ut nippler nede..... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg har en BW pumpe som går ca 2700rpms den har ikke noenting på toppen. kun 2 påfyllnippler framme å inn ut nippler nede.....putrer å går fortsatt etter 5 monder Lenke til kommentar
Psh Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 dere som fikk defekt (etter hvert?) pumpe, var det 2700rpm utgaven eller 2200rpm? (2200rpm er den med silikon-tropp på toppen) Pumpa mi gikk på 2200rpm og hadde en silikon propp på toppen... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Min gikk også på 2200rpm og hadde silikon ja... (stoppet nå) Virker som om det er den pumpa som hadde noen feil gitt! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 damn, det er den pumpa jeg har. håper jeg er en av de som slipper problemer med den! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hadde også 2200 m silikon Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Min var selvfølgelig også 2200RPM og stoppa etter ca tre uker... Med silikonpropp. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg hadde også med silikon 2200rpm, som gikk i ca 7 sekunder eller ca 250 rotasjoner før den stoppet.... nå har psdata brukt tre dager på "testing". det å sjekke pumpa bør kunne gjøres på tre min. fyll pumpa og sett i strøm, hvis den ikke går send en ny.... må vel ringe igjen i morra Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 nå har psdata brukt tre dager på "testing". det å sjekke pumpa bør kunne gjøres på tre min. fyll pumpa og sett i strøm, hvis den ikke går send en ny.... Husk at du ikke er den eneste kunden til PS-data, da! Det at du sender den inn betyr ikke at de tar denne med en gang. Regner at de har et par andre retursaker å ta seg av Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 min stoppet i dag.. kom hjem fra jobb og masklinen fikk bsod, så jeg tenkte jeg skulle sjekke temperaturen og så at det var på hele 65°c pumpa er av typen med propp i toppen (2200rpm utgaven) *sende en mail til psdata* Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 satan jeg føler meg heldig som har en BW 2700 pumpe. den surrer å gå ennda det er jo helt tydelig at det er 2200 pumpene som går fyken. hadde blitt svært skuffa selv vis det hadde verrt ett problem hos meg. regner med at psdata har ett par retur saker på seg ja. Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 eg har 2200 pumpa med silikon propp i toppen... den rusler og går etter snart 5 måna men håper at den ikkje stoppar... er det andre pumper som passar til BW?? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det virker jo som om 2700rpm pumpa funker fint, så om 2200rpm stopper - så får man jo ny 2700rpm pumpe Altså trenger vi ingen annen pumpe (eller bråker denne mye mer?) Noen som har hatt begge? Støynivå på begge? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 blæh, kunne ikke komplett bare sendt meg en ny BW pumpe istedenfor å sende eheim også be meg sende tilbake hele vraket. Iallefall så er det gummipropp pumpa som svikter Lenke til kommentar
Sjurlur Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Min BW pumpe uten silikon (2700) stoppet etter ca en uke. Sendte den inn forrige fredag og har enda ikke hørt noe. Hvor lang tid bruker de på slike saker?? edit: PSdata Endret 28. april 2005 av Sjurlur Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kan dere ikke bare konkludere med at TT Bigwater bare er noe forbanna dritt? Kast det ut vinduet, kjør over det med bilen, gi det som leke til hunden - Og kjøp kvalitet! Lenke til kommentar
Sjurlur Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Kan dere ikke bare konkludere med at TT Bigwater bare er noe forbanna dritt?Kast det ut vinduet, kjør over det med bilen, gi det som leke til hunden - Og kjøp kvalitet! Selv om det er billig skal det jo virke.. Elektronisk utstyr skal ikke slutte å fungere etter en uke bare fordi det er billig. Veldig greit å bo i Norge, der loven er på forbrukernes side. Forøvrig så er det ikke alle som har råd til kjøling i 3000kr klassen. Jeg kan ikke bare si: jaja, dette funket ikke så bra, jeg går og kjøper meg et nytt og bedre et. Endret 29. april 2005 av Sjurlur Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 men sjurlur, da er jo pengene allerede brukt sitter her fornøyd og bli med et kvalitetssett til 2200,- jeg har ikke hatt et eneste problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå