Thel Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Måtte du sende inn hele settet? eller bare pumpa? De sa til meg noe om at jeg måtte sende inn alt.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 De sa til meg at jeg kun trengte å sende inn pumpa... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 tror jeg ville laget meg en egen tank istedenfor den tanken til BW settet. Den ser jo ut som om den lekker!!! Lenke til kommentar
Inja Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 jeg sendte komplett mail om at eheim 1046 ikke passet med big water settet og jeg ikke har en tank. så sier dem til meg at jeg skal sende inn hele vannkjølingssettet og tanken så skal jeg få et nytt sett eller pengene tilbake. hadde vært konge å få et sett til 2k Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 du får selfølgelig ett nytt BIGWATER sett..... siers sei selv da. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) du ødelegger håpet på å få et konge sett til 2k. fy fy ikke si sånt. Neida, jeg får nok nytt Bigwater sett tilbake. Men da kunne de like gjerne ha sendt meg en big water pumpe og blitt ferdig med saken. var bare pumpa som var klikko,skjønner ikke helt hvorfor de skal ha hele settet da. eller sende en tank som passer med eheim 1046 + nipler Endret 22. mars 2005 av Inja Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvorfor gikk det ikke med Eheimen? Var jo den jeg tenkte å sette inn i settet Lenke til kommentar
Inja Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 slangene til bw var for små for eheimen Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Da har pumpa mi også sagt takk for seg , varte i ca en uke Lyset lyser men pumpa snurrer ikke... Noen som har sendt pumpe i retur til PSData her, holder det å sende pumpa eller må jeg demontere alt og sende inn hele dritten? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 tror det skal holde med å sende kun pumpa, komplett ba meg nå om å sende hele settet + eheim pumpa. skjønner ikke hvorfor de ikke bare tar eheim pumpa tilbake og sender en bigwater pumpe til meg istedenfor å ta alt tilbake og sjekke det også sende tilbake Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 En liten skandale dette BWsettet. Pumpa mi stoppet etter under ett minutt. Jeg frakk ikke engang å fylle hele systemet med vann før det ble stille! Kjipt å først vente i 3 måneder og så bruke en hel kveld på montering og så dette! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 En liten skandale dette BWsettet.Pumpa mi stoppet etter under ett minutt. Jeg frakk ikke engang å fylle hele systemet med vann før det ble stille! Kjipt å først vente i 3 måneder og så bruke en hel kveld på montering og så dette! Er det kanskje like greit å benytte returretten tro. Er det ei skikkelig drittpumpe som følger med dette settet eller har vi bare vært uheldige? Har også ventet kjempelenge med å få det levert, brukt lang tid på installasjon, var godt fornøyd - og så dette Sendte mail til PSdata i går så får vi se hva de sier, håper virkelig de kan få fikset dette raskt og smertefritt. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Da fikk jeg svar fra PSdata : Hei!Send inn pumpa og merk den med RTK/XXXXXX. mvh PS data Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ja, psdata sa også at de hadde extra pumper inne. så det bør gå fort å få en ny. Det betyr vel også at det var ventet en del retur av pumper Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Svarte - der tror jeg min tok kvelden også... 2 uker gammelt er vel settet...... Hvordan kan jeg bekrefte dette? - ser jo ikke om det går rundt da! Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har du ikke mulighet for å se RPM i BIOS f.eks? Det blir uansett gruelig varmt om pumpa har stoppet, ikke vanskelig å stadfeste. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jo da - MBM rapporterte at det ikke var noen RPM lenger, men det tok lang tid før den økte i temp, dessuten gikk den opp og ned litt (tror pumpa skrudde seg av og på) Men faen... flaks jeg var hjemme gitt! - Sende mail til PSdata ja.... forbanna drit Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hehe, skjønner frustrasjonen Men det er bare å sende den inn, selv om den skulle fungere en time, en dag, en uke, den vil GARANTERT stoppe igjen! Går ikke an å leve med den usikkerheten, kan jo få problemer med nervene... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis noen pc deler blir ødelagt som følge av svikt med bw settet, får jeg da nye pc deler, eller bare bw sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå