Gå til innhold

BW pumpa tatt kvelden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg sendte komplett mail om at eheim 1046 ikke passet med big water settet og jeg ikke har en tank. så sier dem til meg at jeg skal sende inn hele vannkjølingssettet og tanken så skal jeg få et nytt sett eller pengene tilbake.

hadde vært konge å få et sett til 2k

Lenke til kommentar

:( du ødelegger håpet på å få et konge sett til 2k.

fy fy ikke si sånt.

Neida, jeg får nok nytt Bigwater sett tilbake.

Men da kunne de like gjerne ha sendt meg en big water pumpe og blitt ferdig med saken.

var bare pumpa som var klikko,skjønner ikke helt hvorfor de skal ha hele settet da.

eller sende en tank som passer med eheim 1046 + nipler

Endret av Inja
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tror det skal holde med å sende kun pumpa, komplett ba meg nå om å sende hele settet + eheim pumpa. skjønner ikke hvorfor de ikke bare tar eheim pumpa tilbake og sender en bigwater pumpe til meg istedenfor å ta alt tilbake og sjekke det også sende tilbake

Lenke til kommentar

En liten skandale dette BWsettet.

Pumpa mi stoppet etter under ett minutt. Jeg frakk ikke engang å fylle hele systemet med vann før det ble stille!

Kjipt å først vente i 3 måneder og så bruke en hel kveld på montering og så dette!

Lenke til kommentar
En liten skandale dette BWsettet.

Pumpa mi stoppet etter under ett minutt. Jeg frakk ikke engang å fylle hele systemet med vann før det ble stille!

Kjipt å først vente i 3 måneder og så bruke en hel kveld på montering og så dette!

:hmm: Er det kanskje like greit å benytte returretten tro.

Er det ei skikkelig drittpumpe som følger med dette settet eller har vi bare vært uheldige?

Har også ventet kjempelenge med å få det levert, brukt lang tid på installasjon, var godt fornøyd - og så dette :cry:

Sendte mail til PSdata i går så får vi se hva de sier, håper virkelig de kan få fikset dette raskt og smertefritt.

Lenke til kommentar

Jo da - MBM rapporterte at det ikke var noen RPM lenger, men det tok lang tid før den økte i temp, dessuten gikk den opp og ned litt (tror pumpa skrudde seg av og på)

Men faen... flaks jeg var hjemme gitt!

- Sende mail til PSdata ja.... forbanna drit

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner frustrasjonen :)

Men det er bare å sende den inn, selv om den skulle fungere en time, en dag, en uke, den vil GARANTERT stoppe igjen! Går ikke an å leve med den usikkerheten, kan jo få problemer med nervene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...