Perra1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei!, jeg skal kjøpe sf til ps 1. Hvis jeg kjøper fra denne siden vil spillet da passe til den playstation som selges i Norge? link Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei!, jeg skal kjøpe sf til ps 1. Hvis jeg kjøper fra denne siden vil spillet da passe til den playstation som selges i Norge? link Nei, ikke om du har en PS som ikke er chippet... Amazon er vel amerikansk.. kjøper du spill i europa vil de funke.... Lenke til kommentar
xbox.best Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Nei,hvis du titter på linken din så sendes spillet kun innefor usa.Usa=ntsc og ntsc virker ikke i Norge på vanlig psone....må i så fall være chippet. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Hvor kan jeg kjøpe en utgave som jeg kan såille da? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ta en titt på spillpriser.no du Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Clicky Garanterer du at jeg kan spille det spillet? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jepp, det er jo PAL-utgaven som blir solgt på den siden.. Så du burde ikke ha noen problemer med å spille spillet på en norsk Playstation. Endret 14. mars 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå