ljkhaeljfk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Noen som har peiling på hvordan jeg får styrt f.eks. winamp/wmp/ osv med Creative's rm-1500? (Fikk den med på Audigy 2 Nx pakken) Ganske irritabelt at fjernkontrollen ikke fungerer på noe annet enn creatives eget mediastyr... likte ikke det programmet. Endret 25. februar 2005 av elindse Lenke til kommentar
crusade Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bruk f.eks. girder eller winlirc. Disse bør kunne fungere, men er litt arbeid å sette opp. Finnes og winamp plugin, men denne fungerer ikkje med windows xp, kun win98. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Joda.... Girder klarer nå å finne ut hva slags knapp jeg trykker på... Men hvordan programmere det?? FInnes det ikke noe plugin som fikser alt til winamp selv? Surt å må betale for et program som burde vært med fra creativ sin side Endret 25. februar 2005 av elindse Lenke til kommentar
entonic Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Prøv å gå inn i winamp på world hotkeys eller noe sånt. aktiver dem å gå der play eller en annen funksjon (den du vil binde) er. gå på rediger og når du for eksempel skal trykke ctrl+p for å bruke som play trykker du på knappen på rm-1500. prøv det. beklager at det ble litt rotete da jeg ikke har winamp for hånden. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det går fint an å styre winamp igjennom mediasourcestyret... Samme med WMP og greier Takk for hjelpa alikavel =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå