Gå til innhold

GeForce 6800 GT problemer.

Marti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe å forundre seg over dette, sånt skjer, men om du tar ut kortet og prøver å sette kjøleren på en gang til så vær nøye med hvordan du skrur til kjøleren.

Kortet har sikkert gått i selvforsvar her siden det er noe gærnt og stengt av det meste av sine funksjoner for å unngå å brenne opp. (da kjennes det ikke igjen riktig til driverinnstallasjon heller)

kikke litt fra alle kanter og vær SIKKER på at kjøler er "i vater" med kort\kjerne etter at skruene er dratt til. (jeg bruker et stjernemønster ved tildraging av skruer)

Håper du berger kortet!

Hilsen Kim

Lenke til kommentar
AHAHA DET VILL NOKK BLI LITT DYRT ?! ;):D

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med syns jeg egentlig bare du kan holde kjeft.

Ellers er jeg enig med Fredrik i at det virker som kjøleren ikke sitter skikkelig. Det er også klinkende klart at noe er veldig galt med temperaturmålingen din. ;) Hva med å gjøre hele prosessen på nytt, forsiktig og fint?

Lenke til kommentar

Hei!

En erfaring fra meg, hvis det kan hjelpe:

Jeg hadde en rar episode med mitt Asus V9999 GeForce 6800GT kort.

En uke etter at jeg hadde fått kortet, og inntil da hadde det fungert helt topp,

ble skjermen svart og en lang pipelyd kom ut av pc'en ved reboot. Etter flere rebooter og litt fikling med kortet (løsne litt på skruen, sørge for at ekstra strømkabel satt godt i osv...) kom bildet igjen og alt fungerte helt bra. Har aldri funnet ut hva som egentlig skjedde, men det kan være at kortet var skrudd for hardt fast eller at viften ikke satt skikkelig på eller var i water

Mvh

HAJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...