marcus Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har en SE K700 og kjøpte i dag en belkin bluetooth usb adapter. Har akkurat lagt inn driverne til usb adapteren, og under installasjonen fant pc'en adapteren. Når jeg da trykker på bluetooth ikonen som ble opprettet på skrivebordet + aktiverer bluetooth på telefonene står det bare at enheten ikke ble funnet. Ser ut til at det er mer som må installeres for å få det til å fungere. Noen som kan gi meg noen tips?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hadde du søkt litt på forumet først så hadde du funnet ut at du Microsoft legger inn sine egne drivere når du benytter Xp med service pack 2. Gå inn på enhetsbehandling og oppdater driverne til enten de som fulgte med, eller WIDCOMM sine. Instruksjon på hvordan du gjør det finner du ved å søke på forumet. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 kan du gi meg en link?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...64&hl=bluetooth Lenke til kommentar
marcus Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Har nå fått ikonet nede i høyre hjørnet til å bli blått og hvit var før blått og rødt. får nå sendt bilder fra mobilen til pc'en. hva må jeg gjøre/bruke for å legge inn mp3 fra pc'en til mobilen?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vanligvis finner du filen(e) på PC'en, høyreklikker på dem, trykker send og så til bluetooth. Der finner du telefonen din og den legger dem i riktig mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå