Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 ZinnX, stacker er IKKE bygd i alu. Besides its unique cross-flow fan, the CM Stacker supports up to eight regular fans, giving it unmatched cooling performance. Built from 1.0 mm thick steel plate, the CM Stacker is immensely strong, with a high-quality anti-vibration stand providing extra protection for the system. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Stacker er laget av alu, stål og plast. Hovedsaklig alu, men er forsterket med stål. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Stacker er laget av alu, stål og plast. Hovedsaklig alu, men er forsterket med stål. Chassiet av stål og sidepanelene/dørene i alu. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe... Kanskje dumt sp.mål, men men. Jeg har nå et midditower som står på PC pulten min. (liker best å ha det der, enn på gulvet...) Hvordan vil et Maxi Tower, CM Stacker, være å ha på et bord?? Er det så stort eller hvordan vil det se ut? hehe... Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Forskjellen er? Kan noen fortelle meg hva som gjør at det ene Stacker kabinettet er en 100-lapp billigere enn det andre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Forskjellen er? Kan noen fortelle meg hva som gjør at det ene Stacker kabinettet er en 100-lapp billigere enn det andre? Forskjellen er kun fargen, og prisen er vel fordi Psdata har tilbud på det søvfargede og ikke på det sorte . Microplex tar 1395.- for begge typene . Menst Psdata tar henholdsvis 1195 for sølv og 1295 for sort . Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ok... Takk for det, Snekker'n! Men det står at frakt vekten er 19kg på det gråe og 16kg på det svarte... Bare en skrivefeil eller? PS: Er maxitower greit å ha på en pult eller blir det for svært..:? Og hvilken farge bør jeg velge? (Regner med noen har sett de i virkeligheten... ) Endret 28. februar 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 PS: Er maxitower greit å ha på en pult eller blir det for svært..:? Eg har Thermaltake Armor ståande ved siden av meg må sei det er litt svært, men så lenge du har god nok plass så går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå