Talker Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En jeg kjenner får ikke slått på Intrusion Detection. Når vi prøver å slå den på så kommer det fram et vindu om at det ikke går, og at vi skal sjekke om windows(2000) brukeren hans ikke har begrensninger Noen som vet hva vi kan gjøre? Vi har allerede reinstallert nis 2004, men med samme problem. Og det er jo han som er administrator siden han er den eneste brukeren.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det han kan gjøre er å se seg om etter andre alternativer enn Norton. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hei. når du kjører Live Update får du da opp Intrusion Detection over listen over hva som kan oppdateres. i følge instillingene mine i Norton Internet Security 2005 så skal denne oppdateres samtidig som man kjører LiveUpdate. men du sier at du får en feilmelding når du prøver å slå den på. vet du om det har blitt gjort noe spesielt på maskina i det siste som kan ha noe innvirkning på at Intrusion Detection ikke vil slå seg på? har dette problemet eksistert lenge? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 hei. når du kjører Live Update får du da opp Intrusion Detection over listen over hva som kan oppdateres. i følge instillingene mine i Norton Internet Security 2005 så skal denne oppdateres samtidig som man kjører LiveUpdate. men du sier at du får en feilmelding når du prøver å slå den på. vet du om det har blitt gjort noe spesielt på maskina i det siste som kan ha noe innvirkning på at Intrusion Detection ikke vil slå seg på? har dette problemet eksistert lenge? hehe.. saken er at han er hel noob han fikk noen slags problemer, så han hadde gjort ett eller anna med windows 2000 cd'n sa han... Jeg trudde at d var minimalt med skade han kunne gjøre med den, men jeg vet ikke jeg Noe sted jeg kan administrere brukerrettigheter? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Stenges grunnet dårlig bruk av emnefeltet. Emnetittelen din er ikke beskrivende i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg