-Pondus- Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg satt i går sammen min nye pc,følgende deler er: MSI K8N NEO2 Platinum AMD 64 3500 Sapphire Radeon 9800PRO Samsung Spinpoint 160GB S-ATA 2stk 512MB OCZ PC3200 CAS:2-3-3-6. Men når jeg skulle legge inn XP ble maskinen veeldig utstabil,en haug med blåskjermer etc.Så tok jeg bort 1 RAM brikke og da ble maskinen dønn stabil! Hvorfor? Har brukt begge RAM brikkene på mitt Abit NF7-s V2.0 uten noen problem! BIOS oppdatering som må til? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 rambrikkene skal ved siden av hverandre. jeg vet den trenger en bios update for Winchester =). Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) rambrikkene skal ved siden av hverandre. jeg vet den trenger en bios update for Winchester =). Jeg setter RAM brikkene i slot 1 og 2 ja. Ok,mulig det må en BIOS update til da,cpu temp står på 37grader ved oppstart den også. Tviiiler på at det er reel temp med min vannkjøling! Endret 25. februar 2005 av -Pondus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå