Fjelldal83 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei, jeg har et lite dilemma; har to lydkort, et realtek integrert 6 kanals sak og et Audigy 1 kort. Hva bør jeg bruke? Realtek kortet som fulgte med hovedkortet(KV8-max3) er nyere. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 audigy så klart.....lydkort som er innebygd har generelt dårlig lykvalitet Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 audigy så klart.....lydkort som er innebygd har generelt dårlig lykvalitet Hei, Og i tillegg bruker integrerte lydkort mer CPU tid end f.eks et Audigy. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 spørs kordan du kobler til lyden. om du kobler den til optisk eller coax så er jo det nesten eit feitt kva du bruker. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Grunnen til jeg har tenkt på det er at jeg har nylig skaffet meg et Medusa surround headset. Vil tro at Audigy'en gir bedre surround lyd. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Nå har jeg installert Audigy Platinum kortet. Problemet nå er at jeg finner ikke cd'en med AudioHQ osv... Har vært på Creative.com og søkt på google, men finner ingenting . Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hm. Har hatt samme problemet selv. Creative har en tåpelig filosofi om at de ikke skal legge ut drivere på nettet. Hvis du sender en mail til Creative kundeservice brenner de en cd til deg og sender i posten gratis. Eller du kan PM meg... Lenke til kommentar
H80 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) oops dobbeltpost Endret 26. februar 2005 av hsiverts Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er ikke helt sikker, men prøv http://www.station-drivers.com/page/sblive-audigy.htm Lenke til kommentar
underground Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Alle drivere du trenger ligger på creatives sider. http://no.europe.creative.com/support/down...D=1044&OCXType= Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Har driverne, men dessverre mangler AudioHQ og andre programmer for å justere surround'en. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har driverne, men dessverre mangler AudioHQ og andre programmer for å justere surround'en. Ja, har du ikke sett på linken jeg posta, der finnes AudioHQ, Plycenter osv. station-driver har alt du trenger. Her er linken enda en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå