Gå til innhold

er utseende på en bærbar PC viktig?

Anbefalte innlegg

Ferrari tror jeg er et typisk eksempel på en maskin som kommer til å bli betraktet som grusomt stygg og umoderne om et par år

Hvordan en maskin med rød ferrarilakk skal bli umoderne må gudene vite.

Ikke akkurat som om de eldre ferraribilene er stygge og umoderne er det?

Det er en litt tidløs maskin synes nå jeg. Om det hadde vært en annen farge som f.eks rosa som er 'in' hos jenter nå kunne jeg forstått det for den fargen som er 'in' nå er sikkert ikke 'in' om et par år. Men rød ferrarilakk er ikke en farge som er 'in' det er bare rød ferrarilakk som representerer ferrari. Så med mindre ferrari skifter sin themefarge så tviler jeg på at det skjer.

Det eneste må være carbonplata som er ved startknappen da carbon kanskje blir 'ut' om et par år.

Ferrari er et ganske hat eller elsk merke uansett har jeg fått følelsen av.

Noen liker designet veldig godt(uansett årsmodell ;) ) og andre liker ikke den show-off faktoren den har og heller liker buldrene V8'ere.

Vi får vente og se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Design på bærbare ofrer ikke jeg en tanke overhodet, de som betaler flere tusen kroner ekstra for at laptopen skal se så kul ut skjønner jeg meg ikke på.

Kan hende jeg misforstår nå:

Men tviler på at du idet minste ikke legger merke til om den knirker verre enn en 90 år gammel dør når du åpner/lukker den og sjekker at den tåler litt mer enn å bli løftet opp fra bordet..?

Lenke til kommentar
Rent prinsipielt byr det meg imot å bone en laptop. Man boner lakken på biler, ikke datamaskiner..

Man boner da vel verken biler eller datamaskiner.. Å bone er noe man gjør med et gulv hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Å polere ting ser jeg bare på som å ta vare på gjenstanden.

Jeg polerer min pc, jeg tørker/vasker skjermen og touchpaden, jeg vasker mus, tastatur og musematte, jeg polerer også iPoden min selv om den er evig gammel.

Jeg tar også opp earpad'ene på headsettet mitt og blåser de rene når det er dritt i det.

Som sagt, det kalles å ta vare på ting. Om du driter i pc'n din greit nok. Jeg vil helst unngå overflød av fettflekker og andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...