Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er dette, fant en del i kjørecomp?

Jan-E.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det kommet så mange forskjellige forslag, så jeg slenger ut et jeg og. Tipper det en mikrofon planta av KGB :grin:

Særlig.... :confused:

NTC ble nevnt. Den har også sitt motstykke i PTC, altså Positiv Temperature Coeffisient. Denne gruppen motstander kalles termistorer og kan ha mange typer innkapslinger

Men ja: Hvis alt funker som det skal hadde ikke jeg gidda å kjøpe noe jeg ikke aner hva er eller har for funksjon...

Lenke til kommentar
Er trådstarter 100% sikker på at den duppedingsen har falt av på motoren? At det ikke bare er en del som har ligget der og så har du plutselig funnet den?

Falt av på motoren?

Trådstarter er veldig så sikker siden han personlig har loddet den ut av kjørecomputeren da den hadde delt seg i to deler!

Lenke til kommentar
Falt av på motoren?

Trådstarter er veldig så sikker siden han personlig har loddet den ut av kjørecomputeren da den hadde delt seg i to deler!

Ja, hvis en eller annen smarting hadde lekt seg med no elektronikk saker, så kunne han/hu ha mistet en ned i motoren på bilen :p Ikke spør hvorfor jeg tenkte på det.

Men hvis det er du som har loddet den ut er det noe annet :yes: Den må jo ha et eller annet å si? Spørsmålet er vel egentlig hva :hmm:

EDIT: Misforsto nok bare første posten din Jan-E.

Endret av wunderbaum
Lenke til kommentar
Nå er det kommet så mange forskjellige forslag, så jeg slenger ut et jeg og. Tipper det en mikrofon planta av KGB :grin:

Særlig.... :confused:

NTC ble nevnt. Den har også sitt motstykke i PTC, altså Positiv Temperature Coeffisient. Denne gruppen motstander kalles termistorer og kan ha mange typer innkapslinger

Men ja: Hvis alt funker som det skal hadde ikke jeg gidda å kjøpe noe jeg ikke aner hva er eller har for funksjon...

I tilfelle at den er en del til å spenningsbeskytte computeren så kunne jeg godt tenkt meg å få en ny på plass.

Nå står jo kjørecomputeren i direkte kontakt med motorstyringen og det kan jo tenkes at det er noe som ikke virker helt optimalt selv om jeg ikke merker noe.

Tror ikke produsenten bare har satt den der for moro skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...