Gå til innhold

noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

En kamerat har netopp kjøpt et nytt skjermkort.. geforce.... han sa ikke hvilken geforce.

Sjermen blir helt svart når han starter maskinen. Det kommer et orangsj lys i stede for det grønne... Det står ferr dvalemodus. Hva kan det være????

han har en bærbar pc som han har testet sjermen på og da funket den som bare det!!!

mvh WWW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakket akuratt med han som har dette probleme... han har alltid brukt det innebygget hovetkorte men det funker ikke det heller..... vi kan høre at maskinen starter normalt men det kommer ingenting opp på sjermen...... så det er sikkert ikke grafikkoret som det er noe galt med. men hovetkorte!!!!! forslag??????

Lenke til kommentar

Sikker på at maskinen starter opp normalt? Går hardisken? Hvis ikke kan det være problemer med strømforsyningen. Jeg hadde noe lignende for lenge siden. Maskinen "starta" opp, men ingenting skjedd liksom...da måtte jeg få ny strømforsyning. Men jeg tror da mer på at grafikkortet ikke står skikkellig i.... or whatever....

Du bør få mer produktbeskrivelse osv...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at det er grafikkorte som ikke sitter godt nokk fast siden det innebygget kortet ikke funker lenger.... Han sa at han har presset inn kortet så langt inn som det går...

Hvis ingen har nå flere forslag så må han komme hit så skal jeg ta en titt på den!!!!! Han ga litt dårlige forklaringer men pytt pytt.....

Men jeg er enda open ferr forslag!!!!!!!

?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...