Gå til innhold

Ny Spill PC - Inget budsjett.

Anbefalte innlegg

Jeg er som deg, elsker CRT og misliker LCD. Jeg synes rett og slett CRT er mer behagelig å se på, blir sliten i øya av LCD. Sitter ikke inne med mye fanzy kunnskap om tenne og slukke tider, men en ting er sikkert: Du får mer for pengene hvis du velger CRT, både med tanke på pris og vekt. :!:

Når det gjelder mus liker jeg MX 510 best. Denne musen ligger milevis foran alt annet jeg har prøvd. Det eneste den mangler er flere knapper.

Ettersom du skriver at du hatt en Explorer 3.0 og vil ha noe som er ganske lik i passformen ville jeg prøvd Razor diamondback.

Lykke til

Mvh.: Din Drittsekk :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Har hørt mye negativt om SLI... Skal visst ikke funke på mer enn 8 spill eller no :( PÅ spill som ikke støtter SLI bruker pcen bare det ene kortet.. Kjøp ATI-kort i stedet

Lenke til kommentar

Bedre å kjøpe et stk. GT6800 enn to stk. 6600 GT siden de har tilnærmet 100% lik ytelse (kanskje jeg tar feil, men det er ikke stor forskjell). Dessuten kan du oppgradere til en til GT6800 senere ;).

Gå for AMD og Raptordisker og et lett kabinett ala Lian Li, når du ikke har budsjett kan du like godt gå for kvalitetskomponenter av all sort. :)

Lenke til kommentar

jeg synes det er rart at så mange her på forumet går for raptor disker. det er virkelig ikke stor ytelsesfordelen på noe annet enn f.eks. databaser og eventuelt oppakning av rar filer osv. og for databaser bruker man jo raid uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...