Gå til innhold

Space-Saver -tråden


Anbefalte innlegg

da begynner hylla mi og ta form også.

Sånn blir min også, mer eller mindre :yes:

 

Men hva er den plata du har i midten der til?

Den du har mellom topp-plata og plata i midten.. :hmm:

det er den hellgiste hylla i hele skipet! cola hylla :p den passer perfekt for colabokser, vi har tilsammen 7 plasser som er like høye som skal stå på rekke tror jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da begynner hylla mi og ta form også.

Sånn blir min også, mer eller mindre :yes:

 

Men hva er den plata du har i midten der til?

Den du har mellom topp-plata og plata i midten.. :hmm:

det er den hellgiste hylla i hele skipet! cola hylla :p den passer perfekt for colabokser, vi har tilsammen 7 plasser som er like høye som skal stå på rekke tror jeg

hehe, oki :thumbup:

 

Til helga skal jeg endelig få begynt med min da :)

 

btw: :w00t: TG ARMBÅNDA HAR KOMMET :w00t:

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar
Jaja nå har jeg virkelig gjort det store... Jeg kjøpte meg en LCD-skjerm i går kveld så jeg får andre bedre plass rundt plassen min. For 1 minutt siden leste jeg på komplett at den er 46 cm høy. Skjerm-rommet på space-savern min er 45 cm høyt :wallbash:

:dremel:

 

Sjekk om det er mulig å justere høyden på skjermen.

 

Skjermen blir jo litt lavere når du bøyer den frem/tilbake, da.

 

Grattis med ny skjerm :thumbup:

Lenke til kommentar
Her er en foreløpig skisse for mitt lille byggverk. Enkelt og greit. Det skal stå et Z-2300 2.1-sett på toppen  :love:

 

http://home.online.no/~erlandt/TG05%20hylle-utkast.jpg

Er ikke plassen 60 bred( der man sitter intil bordet) og 80 lang? Altså motsatt av det du har tegnet?

Nei, det er helt riktig tegnet :)

Faen! :blush:

Har lest at det var slik jeg sa det. altså 60 bred og 80 lang, men hvis du sier det så.

 

 

*tegne opp på nytt igjen* :cry:

Lenke til kommentar

Det ble ingen spraying i dag. Var for mye vind. Vasket den med salmiak deimot, og her er Thomas' påsketips når det gjelder salmiak-rengjøring:

 

1. Aldri åpne en flaske hvor det står REN SALMIAK på etiketten, for å lukte hvordan salmiak lukter.

2. Når du har kommet deg etter sjokket fra den første flasken, ikke åpne flasken med navnet SALMI for så å lukte om den er like ille som REN SALMIAK... For det er den.

 

EDIT: Den gikk rett i signaturen den, bare for å være sikker på at ingen andre mennesker som har til vane å gjøre ting før de tenker skal gjøre noe lignende.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
rune, du vet at det er waste? du får ikke kjølt dem lengre ned enn lufttemperaturen alikevel. cola'n blir like kald (varm?) om den bare står rolig på hylla

Det stemmer.

Colaen blir ikke kaldere enn lufttemperaturen.

Colaen vil faktisk bli varmere fordi miljøet rundt colaen varierer og den får tilgang til "ny varme" hele tiden. (veldig vanskelig å forklare).

 

Så; dropp det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...