j0k3r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet Skal du ha den samme som du hadde ifjor? Men den var vel ikke for stor den, etter det jeg kan huske..? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) har ikke lest alle innleggene, men har funnet ut hvordan jeg skal spare meg en del plass på tg.. bla. kabinett som skjermen står på.. har med ei plate som er 80x80 så får jeg 20x80 mer plass Endret 11. mars 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 har ikke lest alle innleggene, men har funnet ut hvordan jeg skal spare meg en del plass på tg.. bla. kabinett som skjermen står på.. har med ei plate som er 80x80 så får jeg 20x80 mer plass Mener å ha lest at man ikke kan bygge utover noe serlig:P Så det kan hende at de tar det ned pga. rømningsvei for brann... Bare et tips Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er de SÅ nøye på det asså..? kjipt hvis du har satt opp alt, og får beskjed om å ta det ned igjen da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) har ikke lest alle innleggene, men har funnet ut hvordan jeg skal spare meg en del plass på tg.. bla. kabinett som skjermen står på.. har med ei plate som er 80x80 så får jeg 20x80 mer plass Mener å ha lest at man ikke kan bygge utover noe serlig:P Så det kan hende at de tar det ned pga. rømningsvei for brann... Bare et tips hmm.. kanskje det er en ide å sjekket det opp da får håpe det går bra.. ellers får jeg bygge ei hylle av matrialet jeg har her Edit: Sjekket litt rundt, det ser ut som det er gjort før.. så det skal nok ikke være noe problem Endret 11. mars 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Du får ikke brukt den på TG 80x80....det har noe med rømningsveier og sånt...så det er bare og lage 80x60 eller 60x80(kommer ann på åssen du ser på det) tror ikke du får godkjent noe annet..de som setter opp får beskjed om og ta det ned igjen...men skjønner jo det da...tenk hvis det var lov til og bygge ut da!!da hadde det blitt dårlig plass...20cm her og 20 cm der...blir for liten plass da...ikke at plassen på TG er så stor at det gjør noe Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 11 fuckings dager til TG dere Har enda ikke fått rota meg til å gjøre klar hele space-saveren min jeg da, men tar det vel til uka eller neste helg tenker jeg.. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet Skal du ha den samme som du hadde ifjor? Men den var vel ikke for stor den, etter det jeg kan huske..? Jeg klarte jo seff å Glømme den igjen da Ikke veit jeg hvorfor Men ar nokk for trøtt til å tenke over det.... Husker at jeg kikka på den også gikk jeg bare Tenkte ikke noe mer på det Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 11 dager!! Jaja. På mandag i påsken skal vi selge vafler og kakao i spikersuppa. Så vi tjener litt penger. Etterpå kjøper vi plank og gjør alt klart for space-savern, eller hyllekonstruksjonen som jeg vil kalle det. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fikk litt tips av min hobby-onkel i dag. Han sa at hvis jeg vaska space-savern med litt salmiakk og ikke pusset den før jeg spraya, ville sprayen holde godt nok. Nå ble det jo plutselig masse snø og minusgrader her på østlandet så det blir nok utsatt enda litt til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Tid igjen ----> http://www.home.no/zipp0mod/ Min space saver blir enkel. Slenge en planke mellom mitt og naboen sitt kabinett. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=3835413 ^^ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Fengendes farger? Hypnotiserte vertfall sløydlæreren til å gi meg skryt.. Hehe, jeg skal vertfall feste to rosa katoder under det Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Er det noen som har noen forslag til hvordan hylla mi skal være/se ut som jeg kansje skal lage til TG05? Og hvor får du tak i sånn kul plysj? Endret 15. mars 2005 av Homer_ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det noen som har noen forslag til hvordan hylla mi skal være/se ut som jeg kansje skal lage til TG05? Og hvor får du tak i sånn kul plysj? Kommer vel an på hvilke krav du stiller til den. Hvor høy-bred-dyp den skal være og hvor mange "rom" den skal inneholde. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Og hvor får du tak i sånn kul plysj? Mulig du finner plysj i en hobbyhandel.. Er ikke helt sikker da Tror forresten det skal være litt inspirasjon å hente i denne tråden her, da Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) da begynner hylla mi og ta form også. Endret 15. mars 2005 av stidz Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg og gruppa jeg skal være med skal ha ei hylle på 9.6m. Kan smelle opp en sketchup i morra bare jeg får brent den ut. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 da begynner hylla mi og ta form også. Sånn blir min også, mer eller mindre Men hva er den plata du har i midten der til? Den du har mellom topp-plata og plata i midten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå