Gå til innhold

Space-Saver -tråden

Anbefalte innlegg

Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet :D

Skal du ha den samme som du hadde ifjor?

Men den var vel ikke for stor den, etter det jeg kan huske..? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke lest alle innleggene, men har funnet ut hvordan jeg skal spare meg en del plass på tg..

bla. kabinett som skjermen står på.. har med ei plate som er 80x80 så får jeg 20x80 mer plass :D

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
har ikke lest alle innleggene, men har funnet ut hvordan jeg skal spare meg en del plass på tg..

bla. kabinett som skjermen står på.. har med ei plate som er 80x80 så får jeg 20x80 mer plass :D

Mener å ha lest at man ikke kan bygge utover noe serlig:P Så det kan hende at de tar det ned pga. rømningsvei for brann... Bare et tips ;)

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at man ikke kan bygge utover noe serlig:P Så det kan hende at de tar det ned pga. rømningsvei for brann... Bare et tips ;)

hmm.. kanskje det er en ide å sjekket det opp da :p får håpe det går bra.. ellers får jeg bygge ei hylle av matrialet jeg har her :)

Edit: Sjekket litt rundt, det ser ut som det er gjort før.. så det skal nok ikke være noe problem

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Du får ikke brukt den på TG 80x80....det har noe med rømningsveier og sånt...så det er bare og lage 80x60 eller 60x80(kommer ann på åssen du ser på det) :p tror ikke du får godkjent noe annet..de som setter opp får beskjed om og ta det ned igjen...men skjønner jo det da...tenk hvis det var lov til og bygge ut da!!da hadde det blitt dårlig plass...20cm her og 20 cm der...blir for liten plass da...ikke at plassen på TG er så stor at det gjør noe :ermm::p

Lenke til kommentar
Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet  :D

Skal du ha den samme som du hadde ifjor?

Men den var vel ikke for stor den, etter det jeg kan huske..? :hmm:

Jeg klarte jo seff å Glømme den igjen da :dontgetit:

Ikke veit jeg hvorfor Men ar nokk for trøtt til å tenke over det....

Husker at jeg kikka på den også gikk jeg bare Tenkte ikke noe mer på det :roll:

Lenke til kommentar

Fikk litt tips av min hobby-onkel i dag. Han sa at hvis jeg vaska space-savern med litt salmiakk og ikke pusset den før jeg spraya, ville sprayen holde godt nok. Nå ble det jo plutselig masse snø og minusgrader her på østlandet så det blir nok utsatt enda litt til :hrm:

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen forslag til hvordan hylla mi skal være/se ut som jeg kansje skal lage til TG05? Og hvor får du tak i sånn kul plysj? ;):D

Kommer vel an på hvilke krav du stiller til den. Hvor høy-bred-dyp den skal være og hvor mange "rom" den skal inneholde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...