j0k3r Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hehe, jammen tror jeg at jeg skjønte hva du mente gitt Da blir det noe sånnt på meg også edit: innlegg nummer 300 Endret 7. mars 2005 av j0k3r Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har gammel knagg jeg kan feste på siden av min, kanskje det var en idè Noen her som har erfaring med hobbylakk? Er pussing av overflaten med sandpapir det eneste jeg trenger å gjøre før jeg sprayer for at det skal se pent ut eller i det minste holde til etter TG? Nå som det er varmegrader ute så tror jeg jeg må spraye snart Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 den så bra ut, men få mekka mei en sånn selv;) Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 den så bra ut, men få mekka mei en sånn selv;) Velkommen i klubben! hehe Tror det blir rekord-mange space-savere på tg i år Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skal på Tromsø Lan v8 i påsken 1-3 april. Sitter her med to skjermer jeg gjerne vil ha med, men vi har bare 73 cm. Lurer på hvordan jeg kan få plass til alt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du må vel nesten sette skjermene oppå hverandre da? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du må vel nesten sette skjermene oppå hverandre da? tenkte på det. men lurer på hvordan det blir Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 du må vel nesten sette skjermene oppå hverandre da? tenkte på det. men lurer på hvordan det blir Vondt i nakken? Tror ikke det er særlig smart å ha to skjermer over hverandre.. Hvertfall ikke hvis du skal veksle mye mellom å bruke dem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Skal på Tromsø Lan v8 i påsken 1-3 april.Sitter her med to skjermer jeg gjerne vil ha med, men vi har bare 73 cm. Lurer på hvordan jeg kan få plass til alt Trenger du VIRKELIG 2 skjermer på et LAN som bare varer et par dager? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skal på Tromsø Lan v8 i påsken 1-3 april.Sitter her med to skjermer jeg gjerne vil ha med, men vi har bare 73 cm. Lurer på hvordan jeg kan få plass til alt Trenger du VIRKELIG 2 skjermer på et LAN som bare varer et par dager? Klarer meg ikke utn Går sikkert bra med bare en skjerm, men er et pluss med 2 skjermer Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hmm, lurer på om jeg bare skal starte med en WorkLogg på Spacesaveren min jeg dere. Har handla materialer i dag. Samt jeg mekker meg en rCube. (Rune Cube) Det blir ett tre kabinett på 25x25x25cm. Maskinen blir en P3 866MHz osv, mer info kommer. Tror jeg lager begge i en WorkLogg. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har erfaring med å slå sammen flere space-savere? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm, lurer på om jeg bare skal starte med en WorkLogg på Spacesaveren min jeg dere. Har handla materialer i dag. Samt jeg mekker meg en rCube. (Rune Cube) Det blir ett tre kabinett på 25x25x25cm. Maskinen blir en P3 866MHz osv, mer info kommer. Tror jeg lager begge i en WorkLogg. rCube hørtes spennende ut! start nå du Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har erfaring med å slå sammen flere space-savere? Skal gå fint det. Bruk skruer og skru de sammen så holder de bedre ^^ Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 aeinstein : tråden er allerede starta Rune_ : ja0k! da prøver vi det! Noen formening om hva som er best å bruke av spiker og skruer? skal rives etter TG uansett.. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Skruer vil både gi et sikrere resultat og en mer stabil konstuksjon samtidig som man kan SKRU det fra hverandre igjen og ta med hjem og fortsatt la det være helt. Med spiker er det ikke like stabilt (seff hvis du bruker masse spiker) og det er vanskelig å få fra hverandre igjen. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Oki, da blir det en tur på Jernia for å kjøpe skruer.. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Snart kommer det et Bilda av min Space saver Den blei litt for høy da fordi jeg beregnet litt feil i bredden på tastaturet Høres bra ut! Sleng ut bilde nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå