Gå til innhold

Space-Saver -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så veldig enkel og grei ut den der, eneste er at den er 40cm for stor, på tg har du bare 60cm per plass så det vil si 120cm på to plasser.

Tviler på at de ved siden av deg vil gi deg 20cm hver av sin plass.

Helt feil!

 

Det er 60cm i dybden, mens 80cm i bredden på hver plass.. Så den space-saveren passer som bare det ;)

Lenke til kommentar
Den så bra ut den :thumbup: For å forsikre deg om at den ikke vingler for mye ville jeg satt en plankebit på skrå ved de to 90 graders vinklene, hvis du skjønner hva jeg mener?

Ja skjønner hva du mener, og har tenkt til å gjørra det..

Men skal ta en sånn liten list, å legge helt neders bak på hylla, så den blir festa nede også...

 

Og til de som sa at jeg bare hadde 60cm bredde; det er feil..

 

Det er 80x60.. Altså 80cm bredde, og 60cm dybde..

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått tak i spraylakk, men det står at jeg skal slipe overflaten med våtslipepapir :dontgetit:

Noen som vet hva det er og hvor jeg får kjøpt det?

Stikk innom maxbo/byggern/din lokale wannabe-maxbo og kjøp sandpapir ;) Ikke kjøp så grovt, ta 230 elns. Det står på pakka hva det er . Jo større tall, jo finere korn på papiret.

 

Så pusser du bare der du skal lakke. Men ikke lakk der hvor det er støv i lufta, for da blir det ikke bra (egen erfaring) :p

Lenke til kommentar
Ikke noe problem hvis du gjør som meg.. jeg skal demontere hele(jeg sier hele fordi den er stoor) så skrur jeg den sammen igjen når jeg kommer frem.. ganske genialt.. (:p)

Min består av 50% skruer og 50% spikre, så det blir nok ikke aktuelt for meg. Får hjelp til å være den inn, og han som sitter til høyre for meg skal bare være der 1-2 dager så det er nok av plass :D

 

Jeg får lakk i morgen tenker jeg, så i løpet av uka håper jeg den blir sort og litt penere :p

Så du skal ta av plassen min ja thomas....

Greit for meg, sålenge jeg får plassen når jeg er der :)

 

Er du seriøs når du sier at du har spikra den sammen? Spiker er veldig ulurt når du har med ikea hyller å gjøre.....

 

Syltynne vegger av noe ''makkverkmøl'' av noe materiale + Spiker = Katastrofe etter ytters få dager i bruk....

 

Tror nok du bør ruste opp den saken med litt trelim (:D) eller noen støttebjelker (med skruer :))

Lenke til kommentar
Er du seriøs når du sier at du har spikra den sammen? Spiker er veldig ulurt når du har med ikea hyller å gjøre.....

 

Jeg har delvis spikret og delvis skrudd. Den øverste delen prøvde jeg meg med bare spikre (syltynne spikre vel å merke), men når jeg løftet den da hørte jeg bare et digert *kneeeekkkk*. Da var det opp med drillen og ut frem med de lange flott skruene jeg har bøttevis av.

 

Satt en støttebjelke av en liten trebit nederst hvor pc'n skal stå slik at den ble lettere å bære. Nå er den solid og knekker ikke når jeg bærer det. Jeg antar at du skal hjelpe meg å bære den? :p

Lenke til kommentar
Hele greia er ca 1,28 m høy og 0,82 m bred. Dybden er ca 40cm

 

I høyden vet jeg ikke, bredde 80 cm... Dybde 60 cm... du må vel slanke den 2 cm i bredden...

Hvis du leser TDK sin post finner du ut at han sitter ved siden av meg. Han skal bare være der et par dager så det er helt greit for han.

Lenke til kommentar

Har planer om å ha med et stort XBOX "flagg" også et stort laken som jeg skal skrive: playb0y-unit på.. (klanen min ;))

Noen som har noen ideer til hvordan dette kan festes.

 

Tenkte på å hverfall feste playb0y-unit "flagge" i space saver'n om det lar seg gjøre :roll:

 

FORSLAG ØNSKES!! :yes:

Lenke til kommentar
Har planer om å ha med et stort XBOX "flagg" også et stort laken som jeg skal skrive: playb0y-unit på.. (klanen min ;))

Noen som har noen ideer til hvordan dette kan festes.

 

Tenkte på å hverfall feste playb0y-unit "flagge" i space saver'n om det lar seg gjøre :roll:

 

FORSLAG ØNSKES!! :yes:

Skal denne bare være for plassen din eller skal den dekke flere plasser?

Lenke til kommentar
Har planer om å ha med et stort XBOX "flagg" også et stort laken som jeg skal skrive: playb0y-unit  på.. (klanen min ;))

Noen som har noen ideer til hvordan dette kan festes.

 

Tenkte på å hverfall feste playb0y-unit "flagge" i space saver'n om det lar seg gjøre  :roll:

 

FORSLAG ØNSKES!!  :yes:

Skal denne bare være for plassen din eller skal den dekke flere plasser?

ikke tenk på plassen.. vi er 10 stk på en rad, og 10 stk på den bak...

 

altså vi sitter rygg-i-rygg.. 20 stk ;)

 

FORSLAG??

 

Slenger med bilde/skissa av space saveren igjen jeg :p

post-132-1109979291_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hørte jeg noen si spacesaver? Vel, har tegnet en tegning nå i målestokk 1:20 med alle mål på og mangler bare å få dratt meg på byggmaker å kjøpe matrialer og skruer. Når den er ferdig satt sammen blir det pussing, lakering +++.

 

Målene er 80x100x40. Men siden vi er 2 som sitter ved siden av hverandre så blir det ENTEN EN på 160x100x40 eller 2 på 80x100x40 som skrues sammen @ tg. Kommer litt ann på fraktmuligheter.

 

Skal ta bilde av tegningen å laste opp når jeg finner digitalkamera'et :p

Endret av Rune_
Lenke til kommentar

Altså: I tilfelle: 80cm BRED, 100cm HØY, 40cm DYP. Det vil passe fint på 1 plass det.

 

Hvis vi lager en stor blir det: 160cm BRED, 100cm HØY, 40cm DYP.

 

En plass er jo: 80cm bred, 60cm dyp, uten grense for høyde. "Vel, med mindre man sperrer for utsikten" :p hihi.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...