*Tesche* Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når jeg trykker på linken så kommer http://www.hmso.gov.uk/ opp Her også Fiks linken din gutt! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når jeg trykker på linken så kommer http://www.hmso.gov.uk/ opp Her også Fiks linken din gutt! Ro ned gutt "gidder du å fikse den døde linken" heter det. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 StepOw: Jepp, vi får liten plass på tg. Der er 80cm langt og 60 bredt. Hvis man måler opp hvor stor plass man bruker med en 19" crt og en Lian Li 6277 så blir det litt FOR dårlig plass uten noen modifikasjoner jepp det er vell LITT i minste laget Når man i tilleg skal ha plass til cola ol. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 her er min space saver.. planlegger å lage en tilsvarende til TG som jeg skal dele med sidemannen.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bordet jeg sitter på nå er 60x80 så det passer bra. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 her er min lille hylle fra tg i fjor, savner den jeg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du sitter så trangt når du kan bruke litt av plassen til høyre som er ledig? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du sitter så trangt når du kan bruke litt av plassen til høyre som er ledig? det er siden jeg kom tidlig bare, kompisen min kom ikk før klokka 11 og det dere er 10 min etter at jeg kom inn, Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Med et gammalt IKEA-skap som skulle på dynga og 1.5 time i garasjen ble dette mitt første utkast til til TG05 Space-Saver: Har lyst til å bygge videre på den, evnt sette opp en plate bak øverst så det som ligger oppe ikke faller ned bak. Hvis jeg senere er i MacGyver-humør så kan det være at jeg vil bygge en etasje til. Innspill er velkomne Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Nice, der har du en flott-flott space-saver Thompzen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takker Siden det er over 3 uker igjen til TG så skal jeg prøve å style den litt, og i det minste sette på en flaskeholder. Sa noen neonlys? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg bøyer meg i støvet for imponerende håndverk. Du trenger da ikke snekker-hjelp du. Sett på hyller på sidene også. Kanskje en svart-lakkering? Personlig liker jeg "trefarge" jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takker Siden det er over 3 uker igjen til TG så skal jeg prøve å style den litt, og i det minste sette på en flaskeholder. Sa noen neonlys? Neon lys under og mal/spray den svart Juletre på toppen? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Juletre på toppen? Notert Svart er en god idè, skal se om jeg ikke har noe spraylakk i garasjen... Det som nesten garantert skal settes på er et skilt med BrUuN på så det får et personlig preg Hadde det ikke vært for at neonlys blir rimelig slitsomt for øya i lengden tror jeg at jeg dropper det, kanskje neste år. Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Juletre på toppen? Notert Svart er en god idè, skal se om jeg ikke har noe spraylakk i garasjen... Det som nesten garantert skal settes på er et skilt med BrUuN på så det får et personlig preg Hadde det ikke vært for at neonlys blir rimelig slitsomt for øya i lengden tror jeg at jeg dropper det, kanskje neste år. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Innebygget vifte med trinnløs styring som blåser på deg, innebygget verktøykiste med skrujern, loddebolt, skruer og .no sånn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Innebygget pelt-colaskjøler Jeg vurderer selv å lage en 1,5L cola-holder. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Den spacesaveren til thread forfatter ser ut som en potensiell musesyke framkaller . Endret 26. februar 2005 av Seian Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 og opphengt nazi hilsen.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 og opphengt nazi hilsen.. Var den beregnet på meg? WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå