Gå til innhold

Space-Saver -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker folkens. nå har jeg dårlig tid her. I morgen skal jeg være ferdig med alt og har pakket og klart. Så detta kan bli stress menne hylla SKAL jeg bli ferdig med.

 

Btw: transport ble Toyota HiAce med masse plass. Så da får man med stoler og hylle osv samt masse utstyr der også kjører man en annen bil i tillegg. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bynt med space-saver'n min å..

Som dere ser, den er ikke helt ferdig..

Men den byner da å ta litt form..? :p

 

Tror faktisk ikke det blir så ille :hmm:;)

---

Jeg legger ut bilder når den er ferdig også tenker jeg..

kanskje jeg legger ut bilde av den når den står på TG, for ser ut som om det kan bli ganske så stressende imårra :p

post-132-1111495540_thumb.jpg

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar

j0k3r: De bildene funker ikke. Bruk en annen opplastingstjeneste :p

Jeg satser på å få plass til min i en Toyota Yaris Verso 2-seter.

 

I dag skal jeg feste en eller annen logo på høyre siden av space-savern, men jeg vet ikke hvilken. Kanskje en blanding av flere? Kom med forslag!

 

EDIT: Har nå funnet 6 logoer jeg kunne tenke meg å ha på høyre side:

Logitech, LG, Radeon 9700 Pro, Intel Pentium 4, Audigy 2 og MSI.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Da har vi kjøpt inn materialer :D

 

Det ble (dessverre) trykkimpregnert, for det andre var så dyrt. Det var mye dyrere på denne maxbo'n enn den andre jeg var på :dontgetit:

 

Totalt fikk jeg 10 meter plank, som skal dekke 2 plasser. Vi har også kjøpt en stykke stoff som skal henges rundet de to plassene som en gardin. Det blir koselig :)

Kenneth, du begynner å få dårlig tid nå :dontgetit:

 

Hurry man!

 

Noen planer av hvordan det skal se ut når det er ferdig, eller bare bygger du/dere?

 

Oftopic:

Når er det dere kommer opp i skipet i morra?

 

Jeg og Magnus kommer oppover mellom 9 og 10. Maze kan dessverre ikke komme på tg i år alikevel, fordi han er på sykehus :( Daniel(sn!) Kommer også en gang i morra, men jeg vet ikke helt når..

 

--------

 

@Thompzen: Gå for Coca Cola Company- logoen ;)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Da har vi kjøpt inn materialer :D

 

Det ble (dessverre) trykkimpregnert, for det andre var så dyrt. Det var mye dyrere på denne maxbo'n enn den andre jeg var på :dontgetit:

 

Totalt fikk jeg 10 meter plank, som skal dekke 2 plasser. Vi har også kjøpt en stykke stoff som skal henges rundet de to plassene som en gardin. Det blir koselig :)

Kenneth, du begynner å få dårlig tid nå :dontgetit:

 

Hurry man!

 

Noen planer av hvordan det skal se ut når det er ferdig, eller bare bygger du/dere?

 

Oftopic:

Når er det dere kommer opp i skipet i morra?

 

Jeg og Magnus kommer oppover mellom 9 og 10. Maze kan dessverre ikke komme på tg i år alikevel, fordi han er på sykehus :( Daniel(sn!) Kommer også en gang i morra, men jeg vet ikke helt når..

 

--------

 

@Thompzen: Gå for Coca Cola Company- logoen ;)

Hva har skjedd med Maze?

Stemmer nå for Logitech eller Cola ja! :thumbup:

Lenke til kommentar

Oj! Sykehus :omg:

 

Jeg har en plan i hue på hvordan det skal se ut. Men den skal bygges der oppe. Jeg skal måle opp å skjære plankene her nede og bare putte dem i kofferten :thumbup:

Det hadde dog vært ideelt hvis man fikk spikre i bordene, men vi skal klare oss likevel :)

 

EDIT: Bilen gaar kl. 07:00 fra Oslo. Saa vi burde vaere der ca. 09:00.

Hva skjer, jeg fikk plutselig ameriansk keyboard :dontgetit:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...