Rune_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ^^ I morgen blir det forhåpentligvis til at jeg skjerer ut viftehull og hull til ledningene fra maskina. mer plysj og gardin skal pryde hyllen men må vente på vannkjølingen og viftene så jeg vet hvordan ting skal være. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ^^ I morgen blir det forhåpentligvis til at jeg skjerer ut viftehull og hull til ledningene fra maskina. mer plysj og gardin skal pryde hyllen men må vente på vannkjølingen og viftene så jeg vet hvordan ting skal være. nice! Hva skal du ha på toppen a? Kabinette? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 You cannot use screws/nails or similar to attach things to the table. We use the same tables each year and vandalism to these bring on an extra cost for the party. Hmm... Da må vi visst tenke om på hyllekonstruksjonen min da... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hmm :\ nå har jeg to spacesavere: Skal jeg bruke en som er helt svart og 55 cm så jeg kan få pc'n ved siden av som er 68*22 cm Eller en fargerik på 78 cm og pc'n under bordet:\ (eller oppå den(kabbinettet)) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Min er nå sprayet (bilde kommer i morgen). Underveis fant jeg ut at jeg ikke vil ha den helt sort, men en god blanding (bilde som kommer sier vel alt). Videre arbeidsliste: -Feste Firefox-logo (noen ideer til HVORDAN jeg skal gjøre det?) -Feste koppholder Det jeg har gjort siden sist er at jeg har sløyfet kabinett-delen, og sett inn hyller. Dette er fordi jeg ikke hadde fått plass til musematten min. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Videre arbeidsliste:-Feste Firefox-logo (noen ideer til HVORDAN jeg skal gjøre det?) -Feste koppholder FireFoxlogoen er i hvilket materiale? Papir? Forslag: -Superlim -Silikon? -Gaffa? ------ Skulle så gjerne ha vist frem min nå, men jeg har ikke cam. Ble skikkelig fornøyd med den. Den står forresten i kjelleren og tørker nå Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Logo'n er... hm... plakat-papir Lurer på om kontaktpapir ville funka jeg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Go for kontaktpapir Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Da blir det kontaktpapir hos Clas Ohlson i dag Her er de siste bildene: Sånn ble den ferdig sprayet. Altså valgte jeg å ikke ha den helt svart. Her skulle kabinettet stå, men nå står den på bakken. Hyller i stedet her. Sånn kan det gå når man er amatør på spraylakking Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hmm, vil da tro at det hadde blitt mye finere helt svart, eller helt hvitt men... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hehe, det er fullt mulig, men jeg hadde uansett ikke nok lakk til å dekke hele med mange lag, eller tid nok til å la flere lag tørke. Den er enda ikke helt tørr.. Har nå festet på Firefox-logo og nicket mitt (BrUuN) med kontaktpapir. Har også festet flaskeholderen/pennholderen med ståltråd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg syntest den var schtili, jeg Ta bilder når du har festet firefox-logo'en, da. (Jeg stikker ned i kjelleren for å spraye og sparkle for hundreogørtne gang nå) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Koppholderen Firefox logoen på venstre side av space-savern ' Hele saken Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Av en eller annen merkelig grunn, så det mye bedre ut nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 @Thompzen: Skikkelig "TGstil" Det ser bra (og morsomt) ut! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Viftehull og ledningshull. Plysj og diverse styling som skal brukes. mer kommer i posten i morgen. Gleder meg til i morgen. Da henter jeg Vannkjøling og vifter på posten samt kathoder og høytalere @ digitalimpuls oslo. Endret 21. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) hvor er sletteknappen? Endret 21. mars 2005 av Rune_ Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 får nesten poste bilde av hyllen som vi laget til tg i fjor kommer nok til å se den i år også Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Den var bare ekstrem! Men god reklame, det er det jo. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Rune: GLEDER meg til å se den ferdig. Den var bare kjempelekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå