Gå til innhold

Space-Saver -tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Som dere ser hadde jeg _veldig_ god plass rundt meg (en kamerat av meg dukket ikke opp) så derfor ble det litt ekstra plass til musematte og tastatur på siden. Til neste år planlegges det en stilren 3-personers space-saver :p

Heldig du! Koste deg vel du da, siden du hadde dobbel plass eller noe sånn? Gleder meg til den nesten space-saveren din, selv om det er lenge til.

Lenke til kommentar

Fant ut at Slappfisk fra TG crewet hadde tatt bildet av oss(meg og mine) og vår space-saver.

 

LINK

 

me is teh slask

 

bildet heter casemod. jeg tar ikke helt den, siden PC'n som sikkert bildet er ment for er ikke moddet i det hele tatt.

 

og forresten, har noen av dere sett den filmen der en fyr skriker arne? der hvor lyden og bildet er vrengt. det er han fyren helt til venstre i bildet. (www.ustabil.com fyr)

2 plasser lengre til venstre ligger stolen med PC'n i, om noen av dere så den, rett ved partyshop. (på dette tidspunktet hadde han vel dratt hjem)

 

sponplatene bøyer seg ikke på grunn av tyngden, de var sånn. vi tenkte først at vi skulle legge dem andre veien, men da hadde vi brytt i plata, og den hadde mista bæreevne.

 

et påfunn jeg hadde der som jeg skal kopiere til alle andre store LAN's: en papir dispenser. fikk faktisk bruk for den langt mer enn en gang!

Lenke til kommentar

Ja, nå som TG er slutt har vi i Gbit-rekka allerede begynt å planlegge neste års spacesaver. Men da snakker vi ikke en vanlig 1-manns løsning. Vi har snakket om å lage noe til godt over 20 personer. Om vi får det til får være en annen sak, men vi skal prøve. Hvis noen har tips etc. så få de bare spytte ut.

 

Ellers så tipper jeg clvn og CaZiO har noe å si her også. ;)

Lenke til kommentar
Høres kult ut det der! ;)

 

Men en ting jeg lurer litt på; Når dere setter opp en sånn gbit nettverk, får vi andre dårligere linje da...? :hmm: hehe, mulig dette er helt op tryne men.. :blush:

Hehe, nei, dere får ikke dårligere hastighet. Det er fordi vi kjørte 2 seperate nettverk. Altså, alle som var med hadde 2 nettverkskort (hvis man skulle være på begge switchene samtidig)

 

Danielsn ordna med switch, sånn at vi hadde med egen Gbit-switch :)

 

Budre vel kanskje opprette en egen tråd til prat om space-saver'e til tg06? :D (Eventuelt opprette en Gbit @ tg06 tråd(^-^) )

Lenke til kommentar
Høres kult ut det der! ;)

 

Men en ting jeg lurer litt på; Når dere setter opp en sånn gbit nettverk, får vi andre dårligere linje da...?  :hmm:  hehe, mulig dette er helt op tryne men..  :blush:

Tror ikke det nei. Fordi de setter nok opp et Gbit nettverk internt, og får internett fra 10/100Mbit switchene samt nettet med alle andre.. Folk som ska lvære med på rekka må ha 2 nettverkskort da. - Med mindre jeg tar feil da :p

 

 

EDIT: Sånn går det når man trykker på "svar" og går å lager mat...

Endret av Pa_X0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...