ruban Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hei! jeg lurer på om jeg kan laste ned et c# book gratis på nettet??(har ikke penger til å kjøpe) hvis jeg kan det kan jeg få linken?? håper dere hjelper meg!! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 bøker heter det vel Du kan søke etter "c# for dummies" vet den finnes som pdf ett eller annet sted. men jeg vil annbefale deg denne suiden istede, enkelt og lære derfra, inkludere nedlastbare eksempler osv. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan lese litt her og, http://www.msdn.microsoft.com/vcsharp/ Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan også lese litt her, masse fine artiker om C#, The Code Project Lenke til kommentar
ruban Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 oki! jeg er en utlanding vet du! Lenke til kommentar
kiios Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 er det derfor du ikke har råd? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 er det derfor du ikke har råd? fy deg men lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå