j-- Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei. Jeg savner en kategori man kan legge ut arbeid som man driver med, som nødvendigvis ikke omhandler kabinettet, men andre ting som har med pc og gjøre også. Der man også kan legge ut ferdige arbeid for å få kommentarer ol. Worklog-forumet er jo for kabinetter som blir moddet på, mens case-modding forumet er for sprørsmål rundt casemodding, og ikke til ferdige ting osv. Hva syntest dere om forslaget? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 flott forslag! tror dette kan være med å rydde opp på forumet. Nå er det til tider VELDIG rotete og man vet ikke om folk poster bilder eller bare spør om tips på casemod delen. Håper dette blir opprettet! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 når jeg så ordet showroom tengte jeg på en mer "post bilder av dataen din her". hadde jo vært kult det og da. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 støtter dette forslaget Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Dæven, den var lur!! Edit : medlem på julaften 2003 ja clvn, genialt Endret 26. februar 2005 av StepOw Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Dæven, den var lur!! Edit : medlem på julaften 2003 ja clvn, genialt Vanskelig med å vente å pakke opp presangene Men jeg lurer på om noen av de so driver forumene noen gang er inne og ser på tilbakemeldings-forumene? Har skrevet 2 forslag, og ingen av betydning har skrevet tilbakemelding Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vet ikke helt om jeg skjønner konkret hva du sikter til, Jonas. Men så lenge det har noe med det vi driver med i Overklokking.no, er det absolutt noe å vurdere. Litt mer konkret info, så skal vi vurdere saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå