Sliver Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det hadde vært kult meg et bluetooth headset (ala handsfree) som jeg kunne koble til pc'n og bruke til Skype, msn, etc. Kan man bruke en mobil-handsfree? Noen erfaringer/anbefalinger? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En kamerat av min far har en headset som han bruker til PC'n og til Telefonen, brukes også når han snakker i skype.. Jeg husker ikke merke, men jeg kan spør han når han kommer hjem fra Oslo.. Men det funker heilt bra Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Supert! Da må jeg jo bare ha meg et sånt headset. Jeg har funnet kun et bluetooth headset på nettet som er beregnet på pc http://www.psdata.no/ps.asp?it=105621&mlevel=080300 Noen som vet om flere alternativer (som selges i Norge)? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har et Jabra-sett som jeg kjøpte på Clas og ønsker å bruke dette til pc'en. Da trenger jeg vel et bluetooth-kort til pc'en også??! Noen anbefalinger på dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Så vidt jeg har forstått kan alle BT-headset brukes med PC, så lenge BT-enheten til PCen støtter audio-overføring. Du må ikke bruke Windows-driverene! Jeg bruker et Jabra BT250 med PCen uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå