Fallingwater Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det så forbanna typisk, hver gang en ny patch kommer så kneler hele systemet. Nå er det den nye patchen til WoW. -Jeg starter spillet -Godtar avtalen -Logger inn -Spillet laster ned patchen -Spillet avsluttes slik at patchen skal få installert seg -I windows får jeg da opp to vinduer av programmet som skal legge inn patchen. Begge står og blinker og forteller meg at det venter på at spillet kan avsluttes fordi patchen bare kan legges inn da. Problemer er jo at WoW.exe har blitt avsluttet for lenge siden... Avslutter jeg det ene av disse to vinduene, forsvinner begge. Har sletta cosmos. ARGG!!! For noe latterlig dritt! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Reinstaller seriøst altså, et kort men godt svart. Edit: Og ja, for å være 100% sikker på at du har fjernet alt, sjekk om ikke World of Warcraft mappen er der fremdeles og fjern den fullstendig. Endret 25. februar 2005 av Fury Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Nei. Nekter å re-installere. Det er en latterlig måte å løse problemer på synes jeg. Jeg kan til nød strekke meg til å restarte maskinen Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Nei. Nekter å re-installere. Det er en latterlig måte å løse problemer på synes jeg. Jeg kan til nød strekke meg til å restarte maskinen Cosmos funker like greit selv om det kommer ny patch, det er bare versjonsnummeret som er feil. Det kan endres på manult ved å åpne .toc-filene i hver mappe med notepad og endre de der. eller: 1. slette Interface-mappen manuelt. 2. laste ned den siste stabilen releasen av Cosmos (ikke alpha) 3. legge Interface-mappen på plass. 4. starte spillet, gå inn på Addons og fjerne de det står version-mismatch på. 5. Spille videre med Cosmos fullt fungerende. Endret 25. februar 2005 av skille22 Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Cosmos er ikke problemet. Har nå lastet ned stand-alone-patchen, og kjørt den på en ny-restartet maskin. Får fortsatt melding om at den ikke kan begynne å kjøre før wow er avsluttet. Herlighet... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Hva er nyeste versjon nå egentlig? Nå har jeg version 1.2.3 (4211) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Jess, fikk det til nå! Tok for meg Task Manager og skrudde av så mange services og program som mulig. Ingen hadde noe som helst med WoW å gjøre, men etter dette så fungerte det å legge inn patchen v1.2.4, here I come! Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fungerer helt fint her. Mulig det ikke virker med patch siden du bruker apple? (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå