Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Nokia 6020 på vei Så var den her. En 3220 i 6230 design. Ikke noe spesielt ved den og treig var den også. Noen som skal ha? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Noen som skal ha? Nei takk! Det at den ikke hadde blåtann, radio eller MP kamera skuffa meg... Jaja er jo tross alt en lavbudsjettsmobil også da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 vent på 3230 du Hvem? Hvorfor det? Noen som skal ha? Nei, tror nok ikke det. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Er nok best å holde seg unna Nokia helt og holdent tror jeg. De modellene som faktisk har noe for seg, ser jo aldeles ikke ut i måneskinn, som f.eks nevnte 3230. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Den har vært hos oss i to uker allerede da men. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Den har vært hos oss i to uker allerede da men. men hva? Nå er den i butikken vår. Ubrukelig telefon uansett. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Den har vært hos oss i to uker allerede da men. men hva? Nå er den i butikken vår. Ubrukelig telefon uansett. Sorry, syns bare det hørtes ut som om den liksom hadde kommet først til butikken din. Men uansett er dette en veldig grei telefon, for de som ikke ønsker all mulig "stæsj". Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Den har vært hos oss i to uker allerede da men. men hva? Nå er den i butikken vår. Ubrukelig telefon uansett. Sorry, syns bare det hørtes ut som om den liksom hadde kommet først til butikken din. Men uansett er dette en veldig grei telefon, for de som ikke ønsker all mulig "stæsj". Men det finnes jo fra Nokia fra før. 3220, 6610i, 2600, 2650 osv osv. Er så lei av alle de forskjellige modellene til Nokia, de er jo variasjoner over det samme temaet alle sammen. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Crazysteps har et viktig poeng, nøyaktig samme mobil i ulike skall skal tiltrekke ulike målgrupper og alder.... Utrolig kjedelig!!! Likner faktisk endel på T630, selv om denne gamle mobilen er gammel er den faktisk bedre, både på skjerm og kommunikasjon (bluethooth) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Dette er en taktikk som faktisk virker nogenlunde, ikke glem det. Men er sannt at disse telefonene ligner skammelig mye på hverandre og ikke har forandret seg for mye... De fleste tenker tross alt design, bare se på Samsung salget Endret 25. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Det fungerer strålende. Dessverre! Er rett og slett forferdelig for oss forhandlere. Nokia reduserer kvaliteten på livet mitt!!! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg fikk for første gang prøvd en 6020 i butikk i går. Tastene og styrepinnen var meget bra, og designet var flott. Men ellers var det som Crazysteps hevder, en 3220 i 6230 design. Menyene var som på 3220. Ikke trege, men ikke lynraske som på 6230 og 6170. Skjermen var blassere enn på 3220 og 6230. Selgeren sa den var som på 3220, men jeg fisket fram min 3220 og vi sammenlignet. Ikke FAEN om de var like, selv om selgeren fremdeles påsto det. Det ser ut som Nokia har utviklet en bastard mellom TFT 65000 farger og STN 4096 farger. Det holder kanskje prisen nede, men er helt på trynet. Etter å ha prøvd 6020 fikk jeg ikke lyst til å gå til den fra 3220. Det blir for mye penger i forhold til gevinsten. Gevinsten ville vært blant annet volumknapper, 1mb mer minne, IR-port, bedre taster. Kanskje også Push To Talk, som likevel ikke støttes i Norge. På tapssiden skriver vi skjermen. Men bevares, telefonen er helt grei den, og et greit alternativ til de som ikke vil investere i en 6230, eller som synes at 3220 blir for spesiell. Bare synd med den skjermen! Endret 26. februar 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hvordan er den telefonen i forhold til 6610i? har sett specs på nokia.no, men er i tvil om det vil være en "oppgradering" å bytte til denne. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er som sagt minimale forskjeller mellom de ulike S40 telefonene til Nokia... Knappene og styrpinnen er bedre ifølge meg og det er også skjermen. Dette er ting som har mye å si til det daglige bruk, men ellers tror jeg ikke du kan forvente noen revolusjon Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 modellmakt: 6610i har ikke TFT-skjerm, og kun støtte for 4096 farger. Dessuten er kameraet et CIF-kamera, ikke VGA. Kameraet er dog lyssterkt, og tar akseptable bilder, dersom man sammenligner med andre CIF-kamera (Siemens MC60 og C65, Sonyericsson Z600, T610 og T630). Se www.sprites.dk for bilder tatt med en rekke mobiltelefoner. Men 6610i har mer minne (4mb) i forhold til 6020 og er meget enkel å bruke, med et flott tastatur. Den har ikke styrepinne, men navigasjon går helt flott med 4-veistast med dedikerte snarveier. 6610i har kun støtte for 4-toners polyfoni, mens de fleste konkurrentene har fra 16 toner og oppover. 6610i er et godt kjøp dersom man ikke setter skjerm og kamera høyest. Den har vært på markedet såpass lenge at prisene er meget gunstige. Den har solgt i bøtter og spann, og ikke uten grunn. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Se test av 6020 på Mobile Review her: http://www.mobile-review.com/review/nokia-6020-en.shtml Den ligner jo en del på Sonyericsson T630, sikkert ikke tilfeldig (de bildene i ovennevnte test) 6020 har faktisk utskiftbart deksel (se test) men kun i nødstilfeller, da det ikke lages andre varianter enn de to variantene man kan velge mellom når man kjøper den. Dermed må deksler sikkert bestilles spesielt. Kopier vil nok dukke opp fra tredjeparts leverandører. Testen hevder at 6020 har TFT-skjerm! Dette opplyses det ikke om på Nokias hjemmesider, og jeg har sammenlignet skjermen med min 3220, og synes 6020 virket blassere. Telefonen kommer med det greie konverterprogrammet vi kjenner fra bl.a 6230 og 6170. Testen konkluder med at 6020 bygger mye på 3220, noe både jeg og andre tidligere har hevdet. Den appelerer dog til et mye bredere publikum, og bør kunne selge godt. Tiden vil vise om det stemmer. Den har i alle fall en ok pris. Endret 26. februar 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 6610i er et godt kjøp dersom man ikke setter skjerm og kamera høyest. Den har vært på markedet såpass lenge at prisene er meget gunstige. Den har solgt i bøtter og spann, og ikke uten grunn. Prisene har falt ytterligere den siste tida og nå er den rett og slett grisebillig. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) takk for input, har 6610i selv og er meget fornøyd med denne telefonen, eneste jeg savner på denne er epost-klient og taleopptaker, noe 6020 har. kamera kunne jeg ikke brydd meg mindre om. hva er prisen på 6020 forresten? telefonen er ikke i amobils prisguide Endret 26. februar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg ser den har "push to talk" hva er det forno? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå