texaz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) bestilte maskin over nettet i går men har fortsatt ikke motatt noen form for bekreftelse på e-post. er det vanlig at det tar så lang tid før man i det hele tatt er registrert? Lurte også på hvor lang tid det bruker og ta før jeg har maskinen hjemme hos meg etter bestilling. Betalte med kredittkort Maskinen er en inspiration 6000 Endret 25. februar 2005 av texaz Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det kan jo ta litt tid så slapp av og kos deg med noen pils i helga så får du sikkert en bekreftelse rett over helga Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dell er forholdsvis trege med levering og bekreftelser av bestillinger. Ordrebekreftelse får du per brev i posten noen dager etter bestilling. Leveringen tar noe over en uke. Kan vel variere noe, men jeg tror nok ikke det går noe raskere. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 som lættis sa, 3-4 dager så får du bekreftelse så en 3-4 dager til så kommer det beskjed fra linjegods for avtale om levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå