*Tronaldo* Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei alle! MS intellimouse 3.0 musa mi begynner å bli sliten. Fant ikke ut dette før jeg bytta fra IceMat til Corepad. Når jeg "styrer oppover" (dytte musa fra meg) er sinnsykt choppy og umulig å spille med. Alle de andre retningene er det ok sense på. Tenkte å kjøpe MS IM 4.0, men er nå veldig usikker. Kompiser og flere her på forumet skryter uhemmet av mx510 musa og det vekker selvsagt min nysgjerrighet. Jeg er en ivrig DoD spiller (også andre fps spill) og er derfor "avhengig" av at det ikke det er utstyret som er grunnen til at jeg ikke treffer noe (aimen er jo en tråd for seg selv...). I tillegg så har jeg snusa litt på mx1000 musa (laser kontra optisk, uten at jeg vet noe særlig om hva dette vil bety). Så da blir spørsmålene: At mange synes at mx510 er konge vet jeg, så ikke svar med bare det. Jeg er på jakt etter folk som har prøvd begge (alle tre) musene som kan svare på følgende: * Hva er hovedforskjellene på mx510 og MS IM 4.0? (typisk vekt, sense osv.) * Hva med mx1000 - er den en verdig gamemus? *Tronaldo* Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 MX510 musa er så sinnsykt bra! Verdt alle pengene! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 At mange synes at mx510 er konge vet jeg, så ikke svar med bare det. MX510 musa er så sinnsykt bra! Verdt alle pengene! Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 tihi glemte å lese gjennom tråden før jeg svarte. trodde det var sånn "Si hvem du liker best" ting Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg sier bare en ting; Razor Diamondback! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg sier bare en ting; Razor Diamondback! jeg kan beskrive den med en smily vis du vill ? ok , du vill det her kommern : kan det bli verre ? ja 2 razor muser :sick: men seriøst , den er ikke noe god og holde i den har 3-5 ubruklige knapper på sia som er i veien hele tiden, de klikker og klakker og bråker , det eneste som er bra er de 2 store muse kanppene (mouse 1 og 2 ) enda en ting , så vill han sikkert ha en av de 2 som "battler" her Mx510 : har ikke testet den mye , men har fårr intrykk av en forbedring av laseren eller optiske greia. den regerer litt kjappere (i forhold til 3.0) MX1000 : sikler på denne selv , skal nok kjøpe den i dag , i og med at jeg har burstag Endret 25. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 mx510 og steelpad er best. er verdt alle pengene godt grep på musen og perfekt skli med og uten skates. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Mx1000 er ganske tung, og jeg synes den ikke er presis nok til å være gamer mus. Laser er litt opskrytt, fint pr triks men ikke noe særlig mer enn det. Mx 510 er en ypperlig mus, ser ikke noen feil på den etter 1 års bruk. Har ikke rukt noen andre muser. Lenke til kommentar
555 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har ikke 510 men mx500 mx1000 og msie4.0 med icemat v2 sort mx500 er god mx1000 er liker jeg godt å bruke men alt for tung til spill msie4.0 er den jeg bruker nå og den jeg liker best, god å holde og god i spill Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har selv Razer, og det er bare en ting å si : KONGE! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Av de musene er MX510 klart best. Trådløst er dessverre fortsatt utrolig mye dårligere en mus med kabel PGA responstid og vekt. Razer Diamondback er uansett et mye bedre valg en MX510 PGA teknologi og vekt. Dessuten er knappene (høyre og venstre) mye bedre en på mx510, og det er formen, etter min mening, også. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Huff! Det er sannelig ikke enkelt! Når det kommer til stykket er vi jo forskjellige og ønsker forskjellige ting av en mus... Foreløpig konklusjon er dog at mx1000 er ute, og det står mellom MS 4.0 og mx510. Spørs om det blir det siste. Men - keep the suggestions coming... Takker og bukker *Tronaldo* Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har ikke prøvd intellimouse så mye ei heller MX1000. Har selv MX510, kjøpte denne ETTER at jeg prøvde Razer musen. For å si det på en pen måte, jeg likte ikke razer musen. Synes MX510 ligger godt i neven og har meget god respons. Kan hende razer har bedre respons, men, jeg la ikke merke til det i noen FPS spill, den lå dårlig i handa mi, bråker og knappene på siden av den er totalt ubrukelig for meg . Kan godt anbefale deg MX510. Det jeg kan si om MX1000 er at den ligger vanvittig godt i handa, men, denne har jeg ikke prøvd i FPS spill, så jeg kan ikke si hvordan den reagerer der. Lenke til kommentar
kriztian Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har MX1000 selv og IKKE kjøp den!! den er god å holde i med masse knapper men den hopper rundt på skjermen trykker på ''knapper'' selv og henger seg konstant opp! er veldig missfornøyd med denne vurdere å sende tilbake! Logitech sine råd for å få det bort funker ikke i det HELE TATT! trur jeg heller vil bytte inn i MS 4.0 hvis jeg ikke får fixa musa.. min erfaring ihvertfall Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 har MX1000 selv og IKKE kjøp den!! den er god å holde i med masse knapper men den hopper rundt på skjermen trykker på ''knapper'' selv og henger seg konstant opp! er veldig missfornøyd med denne vurdere å sende tilbake! Logitech sine råd for å få det bort funker ikke i det HELE TATT! trur jeg heller vil bytte inn i MS 4.0 hvis jeg ikke får fixa musa.. min erfaring ihvertfall Jepp! mx1000 er "out of the running" som det heter på fagspråket... Takker forøvrig alle mann for erfaringene og i alt gode svar på det jeg lurte på. Det ble forørig mx510 fra unge lovende GRendal her på forumet! Han hadde tilfeldigvis ei uåpna mx510 liggende. Håper bare at Corepaden min fikser det... Hvis ikke; retur og steelpad. *Tronaldo* Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Har mx1000 , synes det er en grei mus. Problemet er når jeg vil bruke den med musematte, spesiellt mørke matter. Da oppfører den seg tullete, hopper omkring , trykker på knapper av seg selv osv. Bruker jeg den derimot direkte på bordplaten som er lys funker den helt fint. Sprøtt Endret 26. februar 2005 av cjordan61 Lenke til kommentar
Gardinen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 MX510 4 EVAH! den diggeste musa jeg har hatt ever . den er særiøs konge Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har MX1000 selv og IKKE kjøp den!! den er god å holde i med masse knapper men den hopper rundt på skjermen trykker på ''knapper'' selv og henger seg konstant opp! er veldig missfornøyd med denne vurdere å sende tilbake! Logitech sine råd for å få det bort funker ikke i det HELE TATT! trur jeg heller vil bytte inn i MS 4.0 hvis jeg ikke får fixa musa.. min erfaring ihvertfall Jepp! mx1000 er "out of the running" som det heter på fagspråket... Takker forøvrig alle mann for erfaringene og i alt gode svar på det jeg lurte på. Det ble forørig mx510 fra unge lovende GRendal her på forumet! Han hadde tilfeldigvis ei uåpna mx510 liggende. Håper bare at Corepaden min fikser det... Hvis ikke; retur og steelpad. *Tronaldo* steelpad S&S er konge...anbefales! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 MX518 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 mx510 razer musa er altfor liten spør du meg. og intelli 4 har sånn teit scrol hjul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå