Gå til innhold

Nikon Coolpix 4100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ville vel heller gått for denne i henhold til den andre lenken...

https://prisguiden.no/produkt/15991

F828

Har 3100 og kan ikke si annet at dette er et svært bra kamera. Bildekvaliteten er svært god, og antagelig enda bedre med 4100. Hvis du ikke skal kjøpe akkuratt nå, så er det annonsert nye coolpixer.

edit: aldri om jeg hadde valgt den kodaken fremfor coolpixen.

Endret av isen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dette kameraet selv, og må si at dette er et bra kamera. Kjøpte mitt rett før jul til 2000 kr, og da hadde jeg gjort grundig research og kommet fram til at i den prisklassen var det et anbefalt kjøp (dvs alle anmeldelsene jeg leste konkluderte med at det var et godt kamera).

Perfekt er det nok ikke, det som irriterer meg mest er ved bruk av blitz. Da slår skjermen seg av mens blitzen lades opp. Den ventetida kan virke litt lang, selv om det er snakk om noen få sekunder. Skjermen er også litt for dårlig til å se om bildet er skarpt av og til. Men det blir en treningssak hvis man benytter muligheten til å zoome inn på bildet etterpå for å sjekke.

Generelt tar 4100 gode bilder, spesielt i godt lys. Mangler noe mulighet for manuelle innstillinger, men er ypperlig som pek og skyt-kamera med endel forhåndsinnstillinger.

Men alt i alt er det et bra kamera som - til den prisen - vil gi deg mange fine bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...