DargarWhiteFang Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Problem med MS HTML Help (V. 4.73.8412) (MSDN) Her om dagen så slutta MSDN help å fungere slik som det skal. Jeg får fremdeles opp hjelp når jeg trykker F1, men alle hyper-linker i hjelpen, inklusive "See Also", "Example" og "Specifics" har sluttet å virke. Hyper-linker i texten er fremdeles blå, men "See Also", "Example" og "Specifics" har blitt "disabled", alltså de er "greyed out". Har prøvd * Sette IE som default internet browser (som om det skulle hjelpe, men jeg testa iallefall.) * reinstall av MSDN * avinstall og deretter re-install av MSDN * Leita på nettet etter en nyere versjon av HTML Help uten å finne noe nyere Bruker MSDN for VB6. Hjelpa fungerte "før", bare for en liten uke siden, og jeg kan ikke fatte å begripe hva jeg har gjort som kan ha ødelagt så til de grader. Har ikke innstalert noe nytt heller siden sist. Utrolig plagsomt siden jeg er VELDIG avhengig av MSDN.. dette gjenspeiler seg i at jeg stadig må sløse både min tid og deres tid med å spørr om ting som jeg hadde kunnet følge hyper-linker til i MSDN. HJELP! Endret 26. februar 2005 av Dargar Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 i msdn er det noe som heter active subset, sjekk at den står på Visual Basic Documentation, fant ut at når den sto feil hos meg f.eks på visual c++ documentation og jeg søkte på ting som bare var for vb ble linkene gråe og jeg kunne ikke velge dem Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) nope, samme problem. Feilmeldinga jeg får når jeg klikker på de blåe hyper-linkene er forresten: This operation can only function within HTML Help..... men, jeg -er- jo inne i HTML help, ikke som om jeg åpner MSDN selv!! Dumme program! Endret 25. februar 2005 av Dargar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå