Gå til innhold

Problemer med skjermkort

Nerothos

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en laptop som har er lite problem. Jeg formaterte harddisken for noen dager siden, og etter dette har ikke skjermkortet mitt fungert. Skjermkortet jeg kjører er ATI MOBILITY RADEON 9600. Det som skjer er at når jeg spiller noen som helst 3d spill, så klikker pcn. Skjermen fryser, og noen ganger glir fargene utover. Jeg har hatt dette problemet en gang før når jeg formaterte harddisken, og instalerte xp på nytt, men den gangen fikset jeg det. Da var det de samme symptomene som denne gangen også. Da fant jeg en alternativ driver som fikset hele problemet. Denne gangen funket det ikke med noen annen driver, vertfall ikke enda. Så jeg lurer på følgende: Har noen peiling på om det er noe annet som kan være gale? og hvis noen kunne postet noen linker til drivere som funker på mobility kort hadde det vert flott.

Pre Thanks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er klar over dette, men det er litt komplisert. Jeg fikk pcn av komplett som kompensasjon for en annen pc som fujitsu simens ikke klarte å reparere. Da jeg fikk denne pcn da hadde de ordnet på denne pcn fordi de ikke kunne gi meg samme model som før. Da de ordnet på denne så satt de inn et nytt 3d kort, men de glemte å gi meg driverene med på en cd. Det er derfor jeg hele tiden støter på dette problemet når jeg formaterer harddisken min. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...