Engelstad Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skinner til å skru på HD'ene til dette kabienttet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122839&cks=SER Når jeg kjøpte det, fulgte det bare med skinner til å montere 3 HD'er og jeg har 5 stk som jeg gjerne skulle hatt inn Har sendt en mail til produsenten, men ikke noe svar så langt. Kan vel også tenke meg at det går litt kjappere å få tak i hvis en butikk her i Norge fører dem ...og nei, Komplett hadde det ikke.... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg vet ikke hvordan det er inni det kabinettet, men kan noe slikt fungere? Hvis det passer, så kan du ta deg en tur på biltema, maxbo eller noe slik å kjøpe den noe som ligner på dette. Fungerer fint, selv kjøpte jeg noe lignende, bare at den var større enn den som er avbildet, og den holder 6 harddisker oppe pr. dags dato. Trenger igrunn bare 1. Det blir iallefall billig. Ble vel mer et "modde-tips" Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Her er et bilde av skinnene inni pc'n, spesielle? Endret 25. februar 2005 av Engelstad Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 har samma kabbinett og jeg fikk med skinner til 5 hd'er, men kanskje sprørre komplett? De fører jo kabbinettet, så kanskje de kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 har samma kabbinett og jeg fikk med skinner til 5 hd'er, men kanskje sprørre komplett? De fører jo kabbinettet, så kanskje de kan hjelpe deg? Komplett er spurt forlengst, men der var det ikke mye hjelp å få..... Noen som har noen gode forslag? Evt. noen som har slike skinner som de ikke bruker, betaler jeg Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Mener jeg har noen liggende i en skuff hos mamma. Skal nedover til helga, så om du PM'er en adresse kan jeg klistre på et frimerke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Finn ut dimensjonene også drar du bare på Jernia eller no sånt! Og ja, må si det de skinnene så litt spesielle ut.. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 har kabinetet selv, har ikke sett noen andre skinner før men jeg syns dem er geniale Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 det skal ikke være vanskelig å få tak i ...jeg tror jeg har en liten skinne by i skapet mitt. bruker de ikke, siden goe' gamle skruer er fine... hvis du går til pc forhandlere så har de masse sånt bak disken... (små forhandlere som psdata) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå