dritdeilig.com Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Påloggingsfeil! Brukeren har ikke fått innvilget forespurt påloggingstype for datamaskinen. Har et stort problem her. Ingen kan gå inn på min datamaskin, da kommer feilmeldingen. Nettverket fungerer ellers bra. Hvis jeg lager en lokal server i f.eks cs, finner ikke min maskin den. Ganske snålt. Jeg har lest litt rundt på forumet og fant ikke ut hva problemet var. Noen tips? Har ikke brannmur av noe slag. Jeg kan gå inn på alle andres pc'er. Har nettopp funnet ut feilen etter mange ukers forbannelse. I lokal sikkerhets policy(kontrollpanel->administrative verktøy->lokal sikkerhetspolicy)lå det mye rart. Lokale policyer->tilordning av brukerrettigheter her lå feilene. Jeg sammenligna med en annen data, skifta ALT som var kluss med, og plutselig virka det igjen. Vet ikke hva som var feil, men hvis du ser på en data som nettverket virker på så... Kan dette skyldes et virus eller noe sånt? Håper dette emnet hjelper mange som har vært borti et slikt problem. Endret 21. mars 2005 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 må få den opp på lista sånn at folkene ser den Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvilket OS er dette? Jeg har vært borti ca. samme problem i XP.. Jeg finner alle maskinene i nettverket, men to andre maskiner finner ikke hverandre... Dette har jeg ikke løst enda heller.. De to maskinene som ikke finner hverandre, finner heller ikke hverandre med krysset kabel! Lenke til kommentar
dritdeilig.com Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Windows XP Pro SP1. Kommer det samme feilmelding opp? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ingen feilmelding, men de finner bare ikke hverandre... Jeg synes det er et veldig merkelig problem jeg altså.. Men jeg kan lage en egen tråd jeg. Det er tross alt ikke det samme problemet som du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå