Gå til innhold

Ny Patch, Cosmos ubrukelig!

Anbefalte innlegg

Og der var vi på han igjen, ny patch, og cosmos må bare kastes. Fy hvor jeg angrer på at jeg har blitt avhengig av denne elendige UI modden.

Skal man virkelig slite sånn hver gang WoW får en bitteliten patch?

Og ja, jeg har kjørt WoWtoc og oppdatert alle filene til nyeste versjon, men får fortsatt "Your Interface folder is out of date", og "Version Mismatch" når jeg starter spillet.

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og der var vi på han igjen, ny patch, og cosmos må bare kastes. Fy hvor jeg angrer på at jeg har blitt avhengig av denne elendige UI modden.

Skal man virkelig slite sånn hver gang WoW får en bitteliten patch?

Og ja, jeg har kjørt WoWtoc og oppdatert alle filene til nyeste versjon, men får fortsatt "Your Interface folder is out of date", og "Version Mismatch" når jeg starter spillet.

Hva skal man gjøre?

Skru av version check?

Lenke til kommentar

Kjører EU client, har skrudd av alt av versjonssjekks, cosmos får jeg ikke til å virke igjen. Prøvde å laste ned en par standalone mods (Telo's Itembuff, Secondbar etc.) men får bare Version Mismatch samme om jeg kjører WoWtoc eller ikke.

*curses loudly*

Hvorfor lage et så innviklet system?

Lenke til kommentar
Kjører EU client, har skrudd av alt av versjonssjekks, cosmos får jeg ikke til å virke igjen. Prøvde å laste ned en par standalone mods (Telo's Itembuff, Secondbar etc.) men får bare Version Mismatch samme om jeg kjører WoWtoc eller ikke.

*curses loudly*

Hvorfor lage et så innviklet system?

Bruker Telo's ++ med bare version check skrudd av og det funker fint her :hmm:

Lenke til kommentar

Kjipe greier. Kjører CT Mod selv, men har ikke fått testet med den nye patchen enda (på jobb). Men når Blizzard får ut den nye patchen sin med UI Improvements så blir behovet for UI Mods litt mindre ihvertfall.

Men jeg kommer nok til å fortsette med mods pga andre små/store nyttige ting :)

Lenke til kommentar

Det er egentlig ganske enkelt å fikse det. Jeg gjorde det på denne måten;

1. Jeg slettet Interface-mappen manuelt.

2. Jeg lastet ned den siste stabilen releasen av Cosmos (ikke alpha)

3. Jeg la Interface-mappen på plass.

4. Jeg startet spillet, gikk inn på Addons og fjernet de det står version-mismatch på.

5. Jeg spilte videre med Cosmos fullt fungerende.

Lenke til kommentar

Tips: Hvis dere laster ned nyeste versjon av WoWtoc fungerer det glimrende. Av en eller annen grunn så er versjonnummeret et annet en det som faktisk vises av WoW ved denne patchen, slik at de måtte lage ny versjon av WoWtoc med rette tall. Lastet ned og kjørte den, og etter det så funket det greit igjen.

Merk: Cosmos funker like greit selv om det kommer ny patch, det er bare versjonsnummeret som er feil. Det kan endres på manult ved å åpne .toc-filene i hver mappe med notepad og endre de der. Det er jo det WoWtoc gjør, men hvis du har problemer med det, så er det ingenting som stopper deg fra å fikse det selv.

Endret av Rincewind
Lenke til kommentar

Last ned Cosmos_Release.zip fra http://cosmos.thzclan.com/

Pakk ut og bruk!

Trenger ikke kjøre wowtoc for å få den til å fungere. Ser ut til at vi kjører samme versjon som us nå. Får også opp en boks hvor du må velge US eller Euro versjon første gang du starter opp.

Edit: Linken er til en offisiell cosmos mirror da cosmosui.org/com er overbelastet så det holder.

Endret av nåvi
Lenke til kommentar

Å skru av version check fungerte for meg...

Jeg bruker riktignok ikke Cosmos, men Gypsymod. Jeg gidder ikke gjøre alt arbeidet for Thottbot.

Men jeg spilte gjennom hele deadmines med standard UI også, og joda, for en opplevelse .-. Gikk greit, selv om det ble litt hektisk skifting mellom hotbars i blant.

Hadde bare en eneste bnet-kiddie i gruppen også! Han stakk når inventoryet hans var fullt av ting han hadde fått av å rolle på items han ikke kunne bruke. Good going. Han stakk riktignok rett før han ble kicket.

Lenke til kommentar

Går det ann å laste ned patch`n en stand ?

jeg får ikke lastet ned patch`n på normal måte.

Når jeg trykker på Reset knappen i spillet så kommer jeg ut til windows og Blizzard Updater starter, det står da: waiting for the game to close. men spillet er slått av og når jeg restarter pc`n å går inn på WoW mappa mi, så starter jeg BNUpdate da står det: there is no patch file to apply. så please kan noen komme med en download link til patch`n v2.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...