jøran Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Som topic sier lurer jeg på hvorfor cd rommene mine vises som ukjent i Enhetsbehandling, i stedet for at de vises som feks brenner, eller cd rom? Noen som vet? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) De vises som vanlig her. Enhetsbehandling -> DVD/CD-ROM-stasjoner -> Endret 26. februar 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Plast Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 De er vel ikke koblet til en controller som du ikke har lagt in driveren til ? Lenke til kommentar
jøran Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Ingen controller nei............ Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Merke og model på maskin/(hovedkort) Lenke til kommentar
jøran Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Litt flaut , men er ikke sikker på hovedkort, noname tror jeg i en Scaleo X (Fujitsu-Siemens) Men Cd-rommene var ikke ukjent før, bare etter noen endringer i registry (Cd rommene ble borte, så jeg måtte fixe i registry), lurer på hvordan jeg får cd rommene under cd rom og ikke ukjent? SCUSI ? What? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøvd å avinstallere de ukjente enhetene, starte PCen på nytt og se om de registrerer seg riktig da? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har vært bortig disse maskinene før, hadde da samme problemet som du beskriver, da var det øddelagt hovedkort. Han som eide maskinen fikk ny på garantien. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Har vært bortig disse maskinene før, hadde da samme problemet som du beskriver, da var det øddelagt hovedkort. Han som eide maskinen fikk ny på garantien. Tror ikke det, har ingen andre problemer. Tror det er noen innstillinger eller noe sånt. Prøvd å avinstallere de ukjente enhetene, starte PCen på nytt og se om de registrerer seg riktig da? Har prøvd å avinnstallere brenneren ja, men den kom opp som ukjent.... Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg hadde nylig en PIII Scaleo til "overhaling" her, og den hadde et MSI OEM-kort (les på hovedkortet mellom pci-sloter). Lasta og kjørte LiveUpdate3, og den fant en pakke med 4in1-drivere som jeg oppdaterte. Det hjalp på diverse Scaleo X Har du oppdatert din Scaleo X, det er evt. ikke gamle maskina? Anbefaler en sjekk på http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html om du fikser dette som ser ut som et driver problem. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg hadde nylig en PIII Scaleo til "overhaling" her, og den hadde et MSI OEM-kort (les på hovedkortet mellom pci-sloter). Lasta og kjørte LiveUpdate3, og den fant en pakke med 4in1-drivere som jeg oppdaterte. Det hjalp på diverse Scaleo X Har du oppdatert din Scaleo X, det er evt. ikke gamle maskina? Anbefaler en sjekk på http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html om du fikser dette som ser ut som et driver problem. Firefox så ingen oppdateringer når popup vinduet åpnet seg og med Internet Explorer fikk jeg bare: "Fullført, men med feil på siden" (Oppdaterings popup'en kom ikke opp) Har slått av popup blokkering og brannmur, men det hjalp ikke. Hva mener du med "den gamle maskina"? Endret 2. mars 2005 av jøran Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har opplevd det samme på en gammel PC. Legg inn oppdaterte drivere til IDE kontrolleren så vil det nok hjelpe. lqpl Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 enig med lqpl.... Er nok mest sannsynlig schnakk om driverproblemer her... Finnes nok noen Fuj. Siemens drivere ute på nettsidene deres? Lenke til kommentar
jøran Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Klarer du å boote?? fra cd mener du? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Klarer du å boote?? fra cd mener du? Ja, fra f.eks Windows-plata Lenke til kommentar
jøran Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Klarer du å boote?? fra cd mener du? Ja, fra f.eks Windows-plata Har ikke prøvd, men får til å lese cd'er på vanlig måte ihvertfall..... Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hva mener du med "den gamle maskina"? Jeg skrev: Har du oppdatert din Scaleo X, det er evt. ikke gamle maskina? - d.v.s. motsatte av gammel btw. åssen gikk det med den saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå