Gå til innhold

Hvorfor er cd rommene ukjent i Enhetsbehandling?

jøran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt flaut :blush: , men er ikke sikker på hovedkort, noname tror jeg i en Scaleo X (Fujitsu-Siemens)

Men Cd-rommene var ikke ukjent før, bare etter noen endringer i registry (Cd rommene ble borte, så jeg måtte fixe i registry), lurer på hvordan jeg får cd rommene under cd rom og ikke ukjent?

SCUSI ?
What?
Lenke til kommentar
Har vært bortig disse maskinene før, hadde da samme problemet som du beskriver, da var det øddelagt hovedkort.

Han som eide maskinen fikk ny på garantien.

Tror ikke det, har ingen andre problemer. Tror det er noen innstillinger eller noe sånt.

Prøvd å avinstallere de ukjente enhetene, starte PCen på nytt og se om de registrerer seg riktig da?

Har prøvd å avinnstallere brenneren ja, men den kom opp som ukjent....

Lenke til kommentar

Jeg hadde nylig en PIII Scaleo til "overhaling" her, og den hadde et MSI OEM-kort (les på hovedkortet mellom pci-sloter). Lasta og kjørte LiveUpdate3, og den fant en pakke med 4in1-drivere som jeg oppdaterte. Det hjalp på diverse ;)

Scaleo X Har du oppdatert din Scaleo X, det er evt. ikke gamle maskina?

Anbefaler en sjekk på http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html om du fikser dette som ser ut som et driver problem.

Lenke til kommentar
Jeg hadde nylig en PIII Scaleo til "overhaling" her, og den hadde et MSI OEM-kort (les på hovedkortet mellom pci-sloter). Lasta og kjørte LiveUpdate3, og den fant en pakke med 4in1-drivere som jeg oppdaterte. Det hjalp på diverse ;)

Scaleo X Har du oppdatert din Scaleo X, det er evt. ikke gamle maskina?

Anbefaler en sjekk på http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html om du fikser dette som ser ut som et driver problem.

Firefox så ingen oppdateringer når popup vinduet åpnet seg og med Internet Explorer fikk jeg bare: "Fullført, men med feil på siden" (Oppdaterings popup'en kom ikke opp)

Har slått av popup blokkering og brannmur, men det hjalp ikke.

Hva mener du med "den gamle maskina"?

Endret av jøran
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...