dumming Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303836&cks=PRL Er det mulig å få kjøpt en kabel slik at jeg kan koble disse høytalerene (link) til en mp3 spiller. Slik at jeg får spilt av musikken min fra mp3 min? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300104&cks=SER Er mp3 spilleren jeg har. Takk til svar Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Prøv å koble kablen som skal inn i PC'en til hodetelefoninngangen på MP3 spilleren. Funker fett på min Ipod mini Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Lettere å stappe mp3spilleren inn i usbinngangen og bare spille filene med winamp? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Lettere å stappe mp3spilleren inn i usbinngangen og bare spille filene med winamp? nei Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det letteste er og koble dem inn i inngangen til hodetelefonene, hvis du ikke skal være ved pc, som feks. ha de med på tur. men et lite tips kjøm mange bateri til mp3 spilleren, forde om det er bateri i høytalerene "suger" mp3 spilleren bateri. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det letteste er og koble dem inn i inngangen til hodetelefonene, hvis du ikke skal være ved pc, som feks. ha de med på tur. men et lite tips kjøm mange bateri til mp3 spilleren, forde om det er bateri i høytalerene "suger" mp3 spilleren bateri. Altså Jænzsn, man reiser vel ikke rundt med slike på tur! Han skal så garantert bruke begge deler hjemme. Batterier? Jænzsn, sliter du med synet? Ser du ut som om det er plass til noe batteri i den der? Batteri 1 x spillerbatteri - oppladbar - litiumion, vet ikke hva slags batteri det er jeg da men! Edit: Den der med synet, er ikke for å gjøre narr av Jænzsn! Men får man et kjøpbart batteri inn den greia der? Endret 1. mars 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ett vanlig høyttaler sett me kabel så går inn i Hk eller pci lydkort passer også mp3 spiller \ discman\walkman\minidisc å alt du motte ha som har en mini jack på 3.5 mm tror jeg Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Man kobler bare "lyd inn" pluggen på settet i "headset ut" på mp3 spilleren så spiller det i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå