Kanetheheatsink Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei. Vi er så heldige at vi fikk oppgave om å lage prosjekt om en artist vi liker. Jeg valgte Lady Tom. (ja, det er dame!) Men _etter_ vi leverte prosjektet, fikk vi beskjed om at vi skulle også ha en frammføring om den artisten som skulle være 10 minutter langt! (for hele klassen) Heldighvis kan vi spille opp til 3 sanger av artisten, som klart kan ta en del tid. Men ettersom 90% av klassen _ikke_ liker techno, er jo det litt dumt. Og info om artisten er det minimalt med.. Spurte læreren om jeg kunne få bytte til Prodigy, siden det er for lite info om den artisten jeg valgte, men svaret ble" Nei, det skulle du tenkt på før".. Så er problemet: -Kan ikke spille musikk (?) -For lite info -jævellærer Noen tips om hva jeg kan? Mvh. Lasse Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Drit i om klassen liker techno eller ikke! Jeg har en lignende oppgave gående, og jeg skal spille Dimmu Borgir for hele klassen, selv om jeg er den eneste i klassen som liker det... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du må da ha skrevet litt i prosjektet? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 var ikke Lady tom hun som laget en goliath cd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Nå søkte jeg bare raskt, men det finnes da masse info om henne? Hun har en egen webside, og bare den inneholder nok informasjon til at du kan komme deg helskinnet igjennom presentasjonen... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Nå søkte jeg bare raskt, men det finnes da masse info om henne? Hun har en egen webside, og bare den inneholder nok informasjon til at du kan komme deg helskinnet igjennom presentasjonen... brukt det allerede. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg smelte på Nirvana - Paper Cuts i åttende. Alle bare måpte. Det er morsomt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå