Clintern Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Etter å ha sett at alle bruker Quake 3 sin innebygde demo/benchmark i anmeldelser av skjermkort og CPU så fikk jeg lyst til å prøve også.. Fikk meg Quake 3 for ikke så lenge siden. Man bringer opp konsollen i menyen og skriver "timedemo 1" ikke sant?? Men når jeg klikker på "demos" så er det fortsatt tomt der :sad: Hva kan være feil? Hvis det kan være til hjelp så har jeg installert patch ver 1.31 [ Denne Melding var redigert av: clintern på 2002-06-24 16:31 ] Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Da må du enten gå på nettet og last ned en demo, eller så kan du lage selv. først og fremst må du sette g_syncronousClients til "1" da kan du trygt skrive "record filnavn" så skriver du "stop" eller.no, når du er ferdig med å ta opp.. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Oki,trodde demoen(e) lå i spillet men det gjør altså ikke det nei... Da leter jeg litt rundt og ser om jeg finner noen.. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Ah.. Nå fant jeg ut hvorfor jeg ikke kunne kjøre en demo.. Sitat fra PCWorld:"I Quake III Arena versjon 1.27g og nyere finnes ikke demoene som er i den opprinnelige utgaven. Her finnes dog en mer avansert demo kalt demo127." Jeg har patchet spillet til v1.31 så da er det ikke så rart jeg fikk problemer :smile: Da tester jeg den demo127 greia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå