Northland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Får ikke til og sette min D500 opp til epost. Har netcom på mobilen min. Finner ikke noe oppsett på netcom sine sider. Derfor lurer jeg på om noen kanskje kan hjelpe meg? Noen som har fått dette til eller er det ikke mulig enda? Ikke vet jeg! Takker for svar! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du må legge det inn på telefonen manuelt. Har spurt netcom om de ikke har tenkt å legge ut internettprofilen på netcom.no/ota men det hadde de ikke. Bruk et av de manuelle oppsettene til samsung. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hm.. Har satt opp manuelt nå.. Men når jeg prøver og opprette en epost, står det "angi kontoinformasjon først" noen som kan hjelpe? Endret 1. mars 2005 av Street-gloW Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tipper du må angi brukernavn, passord, server osv. Internettoppsettet har du sat opp. men e-postkontoen har du ikke konfigurert. Er forsåvidt det samme man gjør i outlook, eudora og andre pop3-klienter. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Fylt inn alt.. Så det skal egentlig stemme.. Gjort så og si likt som på den forige mobilen... Nå klarer jeg og opprett epost.. Men det står DNS feil når jeg prøver og sende... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet ikke. Ring netcom og hør. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jaja! Takk for hjelpen hvertfall... Får se hva jeg gjør! Ingen andre som har noe forslag? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Feilpostet og emnetittelen er på grensen: D500 og Epost duger ikke nok. Så blir nok D500 og en stengt post. (Et forsøk på humoristisk stengning, men den vart tørr) Endret 1. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg