Svampebob_1 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har akkurat valgt meg et TT Tsunami VA3000BWA: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108533&mlevel= Har Tsunami kabinettene vært lenge på markedet? Da tenker jeg på om de har vært siden før Tsunamien i Asia? ;-) Er dette et bra kabinett med tanke på støy og kjøling? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg og har tenkt og kjøpe tsunami eller bZerk kabinett. Men det var noen som sa att tsunamien bråka en del. Så jeg kjøper sikkert bZerk. Siden den skal vere mer stille. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har hørt det er litt lite plass. Hva med dette. Er jo ganske lik stil, bare firkantet og flott, 2x120mm 16db vifter, tror du skal ha problemer med å høre dem. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har hørt det er litt lite plass. Hva med dette. Er jo ganske lik stil, bare firkantet og flott, 2x120mm 16db vifter, tror du skal ha problemer med å høre dem. Damn! Tror jeg kjøper meg et sånt når jeg kjøper meg ny PC snart. Begynner å bli lei av store bråkete kabinett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 her er det en video review av Tsunami.. tviler på at det er veldig liten plass i det kabinettet.. viftene er på 21db, men det går jo ann å bruke en viftestyring da.. Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med dette. Er jo ganske lik stil, bare firkantet og flott, 2x120mm 16db vifter, tror du skal ha problemer med å høre dem. Fin hvis du har tenkt å gjemme den helt bort.. Men overhodet ikke noe for meg hvis man ser bort i fra viftene ;-). Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva med dette. Er jo ganske lik stil, bare firkantet og flott, 2x120mm 16db vifter, tror du skal ha problemer med å høre dem. Fin hvis du har tenkt å gjemme den helt bort.. Men overhodet ikke noe for meg hvis man ser bort i fra viftene ;-). Syns det kabinettet er fint jeg D Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 tsunami er veldig bra...kabinettet har ihvertfall vært på markedet siden i sommer... som nevnt er det litt lite og bråkete...(jeg bruker viftestyring selv)... ...men, kabinettet er definitivt min favoritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå