Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treng active c-partisjon igjen!

Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-sXUHvn0e

ok, slik gjekk det til:

hadde følgjande install:

disk(0)part(0) - ntfs-system (25gb)

disk(0)part(1) - ntfs-system (50gb)

disk(1)part(0) - ntfs-system med windows installert.

På disk(0)part(0) hadde eg windows tidlegare, men eg installerte det på nytt på den andre disken, sidan det var ein betre, og lagde mindre lugubre klikkelydar.

Installerte så Mandrake Linux på disk(0)part(0). Fungerte dårleg, fekk ingen aktivitet frå tastaturet. Prøvde å starte opp med WindowsXPCD, og fixmbr. Fekk feilmelding under oppstart, så eg sletta heile linux-partisjonen (disk(0)part(0)).

No var det ingenting som blei detektert under oppstart, så CD'en med WinXP boota opp kvar einaste gang eg restarter. Har prøvd bootcfg /rebuild, fixboot og fixmbr, men ingen suksess.

Eg trur at sidan eg hadde WinxP på Disk(0)part(0) først, så er det denne disken som har lagra boot-delen for den nye win-installen min også, så den forsvann vel under linuxinstall.

Eg har kopla ut disk(0), og får dermed disk(1) til å bli disk(0) - C:, og eg nektar å tru at det ikkje skal vere mogleg å gjere denne disken aktiv eller noko slikt, veit berre ikkje korleis? Kva er det som må til for at den skal bli detektert i startup? Ein skulle tru at fixmbr rettar opp dette, men tydelegvis ikkje.

Nokon som har gidda å lese alt dette, og som også har nokre hint om kva eg skal gjere?

Takk, på førehånd!

leDuke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger det fdisk på win xp boot cd'n? Prøv følgende:

"fdisk /mbr" - Resetter master boot record, virker alltid.

"fdisk" deretter valget "set active", "make partition active" eller hva det står der på den partisjonen du vil ha aktiv.

Du har rett i at win xp's oppstartsfiler ligger på den disken som stod som hd0.

Jeg legger ved mine filer som ligger på c:\, Får du tilgang til harddisken via xp cd'n, kan du prøve å legge inn disse med diskett. Er ikke helt sikker på om dette går, men er et forsøk verdt. Hvis din windows ikke ligger under hd0\windows må du redigere boot.ini til å passe ditt oppsett.

xp_oppstart.zip

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sXUHvn0e

Takk for hjelpa, Stitch. Det har aldri vore så mykje kødding rundt det å teste å installere linux før. Hadde eg berre visst at all infoen låg på disk0, så hadde eg ikkje starta installasjonen i byrjinga.

Har no:

- installert linux

- fjerna linux

- prøvd 3 timar med fixmbr, bootfix og diskpart og bootcfg i Recovery Console, ingen hell sidan ntldr is missing

- Prøvd å reparere eine windows-installasjonen

- Prøvde å bruke ein GHOST-DVD på gamledisken, dette gjekk ikkje, kanskje på grunn av missing ntldr eller liknande

- Prøvde med bootfix og mbrfix på nytt.

- Installert ein ny windowsinstall på eine disken (den dårlegaste, der eg ikkje vil ha windows installert) i håp om å kunne rette boot.ini over på D: i etterkant. Dette gjekk ikkje

- Prøvde så å installere windows på D:, og fekk installert skjermdrivarar osv. Kom til install av antivirus, så krasja installen, eg mistenker at ein eksisterande ProgramFiles-katalog (der norton allereie låg) laga ein aldri så liten f-up.

- Starta så opp den andre wininstallen, sletta alt på D:\program files osv

- Held no på med fjerde (!) installasjonen av det koselege OS'et.

Det hadde vore gøy å sett om xp_oppstart.zip filene til Stitch hadde gjort susen her ein dag, men eg leste ikkje svaret ditt før no, og eg har jo starta alt frå scratch igjen no, så eg trur eg let vere å teste, sjølv om det er interessant in the name of science. Kanskje nokon veit om det funkar?

leDuke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...